خدمات طراحی کارت ویزیت

در این بخش از خدمات طراحی کارت ویزیت میتوانید نمونه کار های انجام شده در این بخش را مشاهده نمایید. طراحی های انجام شده در بخش سفارش های کارت ویزیت در گروه کومو مارکت با توجه به فعالیت شما تنظیم میشوند. فرم ، ترکیب بندی به همراه ترکیب رنگ همه به موضوع فعالیت در طراحی ارتباط دارند. البته این موضوع تنها محدود به این زمینه نمیشود. شناخت موضوع فعالیت در تمامی زمینه های طراحی برای موراد خدماتی و تجاری بسیار اهمیت دارد. این مورد به خصوص در سفارش طراحی لوگو بسیار مهم میباشد. از این رو به طور کلی فرم ، رنگ ، فونت و همه عناصر بصر داخل یک کارت ویزیت باید با شخصیت و فضای فعالیت مورد نظر هماهنگ باشد. لذا معمولا به عناصر موجب در لوگو و به خصوص رنگ بندی آن در کارت ویزیت ها مورد استفاده قرار میگرد. در زیر برخی از نمونه کار های خدمات طراحی کارت ویزیت توسط تیم کومو مارکت جهت نمایش قرار داده شده است.

نمونه کار های طراحی کارت ویزیت :

نکات مهم در انجام سفارش کارت ویزیت :

نکات بسیاری در خصوص انجام سفارش های کارت ویزیت وجود دارد. یکی از موارد مهم توجه به رنگ و فرم در یک کارت ویزیت است. معمولا باید رنگبندی و فرم متناسب با لوگو و یا هویت بصری یک موضوع تنظیم شود. کارت ویزیت یکی از قلمرو های بصری یک موضوع فعالیت بوده و با تنظیم درست رنگ و فرم در آن میتوان به درک بهتر موضوع و شناخت سریعتر مخاطبین موضوع فعالیت کمک کرد. مورد دیگر سادگی است. این مورد که با کاهش المان های بصری صورت میگیرد باعث کاهش مقدار اطلاعات بصری شده که در نهایت با تنظیم جایگاه درست عناصر بصری میتوان چشم انسان را متمرکز به موضوعات اصلی در لوگو کرد. همچون تمامی موارد مرتبط با طراحی ، انسجام بصری نیز از موارد مهم در خصوص انجام سفارش خدمات طراحی کارت ویزیت میباشد. با استفاده از ارتباط بین عناصر بصری به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم انسجام شکل میگیرد. به طور کلی نوع خطوط ، تقارن ، تشابه، رنگبندی ، تکرار  و برخی موارد دیگر بروی انسجام تأثیر میگذارند.

سفارش کارت ویزیت :

سفارش طراحی کارت ویزیت برای برقراری ارتباط با مخاطبین فعالیت شما بسیار ارزشمند است. در واقع این مورد مهمترین کاربرد آن میباشد. با این حال توجه به فرم و رنگ در این لوگو اهمیت زیادی در جذب مخاطبین دارد. در شرایطی که مخاطبین شما هیچ ذهنیت قبلی از یک عملکرد یک فعالیت نداشته باشند، با یک طراحی صحیح میتوان حتی تا حدی اعتماد مخاطب مورد نظر را به خود جلب کرد. از طرفی دارا بودن یک کارت ویزیت یک راه سریع برای انتفال پل های ارتباطی شما به مخاطبینتان خواهد بود/ شما نمیتوانید شماره و آدرس فعالیت خود را به صورت لفظی به مخاطبین خود بگویید. این در حالی است که در یک طرح مناسب میتوان هم “شناخت محیط فعالیت مورد نظر” ( استفاده از رنگ و فرم متناسب با موضوع فعالیت شما برای درک بصری نسبی از یک فعالیت خاص ) به همراه “راه های ارتباطی به آن” را در سریع ترین شکل ممکن به مخاطب داد. از این رو میتوان گفت که حتی اهمیت سفارش کارت ویزیت حتی فرا تر از ایجاد یک پل ارتباطی است. 

سفارش کارت ویزیت برای شرکت ها :

سفارش خدمات طراحی کارت ویزیت شرکتی در واقع یکی از خدمات مهم برای ارتباط با مشتریان و جذب نظر آن‌ها است. بهترین کارت ویزیت‌ها، طراحی‌هایی هستند که به چشم می‌خورند، ساده هستند و شخصیت شرکت را به خوبی بازتاب می‌دهند. اولین قدم در طراحی کارت ویزیت، شناخت تمامی بخش‌هایی است که باید در آن قرار داده شوند. این بخش‌ها شامل نام و شغل، آدرس، شماره تلفن، آدرس ایمیل ، آدرس سایت و حد الامکان وجود یک QRcode  در طراحی کارت ویزیت برای شکرت ها است. تیم کومو مارکت سفارش ها در این زمینه را با رعایت کامل اصول طراحی در ایجاد این کارت ها به انجام میرساند. لذا طرح نهایی متناسب با اهداف شرکت ایجاد خواهد شد.

اهمیت طراحی کارت ویزیت برای شرکت :

طراحی کارت ویزیت برای شرکت، یک فرایند مهم در تبلیغات و تبادل اطلاعات است. لذا اهمیت سفارش کارت ویزیت شرکتی، در استفاده از آن به عنوان ابزار تبلیغاتی موثر، برای ارتباط با مشتریان و همکاران میباشد. در انجام سفارشات خدمات طراحی کارت ویزیت شرکتی، باید به جزئیات ظاهری آن توجه کرد و از طرحی جذاب و حرفه‌ای استفاده کرد. همچنین، باید از نام و لوگوی شرکت در کارت ویزیت استفاده کرد تا شناسایی شرکت برای مخاطبین ساده‌تر شود. در کل، طراحی کارت ویزیت شرکتی، یک فرصت برای نمایش حرفه‌ای بودن و اعتماد سازی با مشتریان است. تیم کومو مارکت با بکارگیری طراحان حرفه ای با تجربه در ایجاد این طرح ها علاوه بر موضوعات چاپ طرح ها، مخاطبین هدف شرکت ها را به طور کامل بررسی میکند. لذا کیفیت و کارایی نهایی طرح بسیار بالا خواهد بود.

سفارش کارت ویزیت شخصی :

طراحی کارت ویزیت شخصی یکی از راه های ساده برای برقراری ارتباط بین افراد خاص و مخاطبین آن ها میباشد. یادداشت تلفن همراه و اطلاعات تماس یک فرم توسط افراد دیگر زمان بر بوده و معمولا افراد تمایل دارند که تمامی راه های ارتباطی را به مخاطبین خود انتقال دهند. از طرفی با این کمک این طرح های کوچک انتقال اطلاعات تماس به افراد دیگر ساده تر میباشد. 

نحوه صحیح طراحی کارت ویزیت :

برای انجام طراحی این موضوع بهتر است که موضوع فعالیت را بررسی کنید. همان طور که در بخش های مختلف توضیح داده شد، این بررسی به شما برای انتخاب فرم کمک زیادی میکند. با این باید فرم و رنگ با لوگو همخوانی داشته باشد. اما با این حال در صورتی که موضوع مورد نظر بدون لوگو باشد( کارت ویزیت های شخصی) باید حتماً فعالیت آن را بررسی کنید. 

اندازه متون :

در طراحی این موضوعات باید دقت داشته باشید که متون بیش از اندازه ریز نشوند. همچنین استفاده از متن بزرگ میتواند اختلال در انتقال مفهوم موضوعات مهم را در بر داشته باشد. لذا باید تنها برای عناوین و نام شرکت از آن استفاده شود. در صورت لذوم تنها از دو یا نهایت سه وزن در کارت استفاده میشود. باید دقت داشته باشید که استفاده از متون با اندازه های بسیار متفاوت، علاوه بر انتقال ضعیف اطلاعات، باعث کاهش هماهنگی بین اجزا و در نتیجه کاهش انسجام بصری خواهد شد.

نحوه استفاده از تصاویر در طراحی کارت ویزیت :

به طور کلی استفاده از تصاویر در کارت ویزیت توصیه نمیشود. با این حال در صورت نیاز باید حجم تصویر کمتر از نیمه کارت باشد. همچنین رنگ بندی تصویر باید متناسب با رنگ بندی لوگو و به خصوص رنگ پس زمینه کارت داشته باشد. در صورت عدم توجه به این مسئله انسجام بصری کاهش خواهد یافت. لذا در صورت استفاده از تصویر به رنگ آن دقت کرده و در صورت عدم تطابق ، آن را با روش های مختلف تغییر رنگ دهید. با این حال عدم استفاده از تصویر در انجام خدمات طراحی کارت ویزیت موجب فضای بیشتر برای متون و افزایش تمرکز بروی متون قرار گرفته میشود. همچنین باید گفت که اهمیت متون نسبت به تصاویر در یک کارت ویزیت بسیار بیشتر است. 

تفکیک اجزا :

تفکیک اجزا یکی از موارد مهم در طراحی کارت ویزیت است. برای تفکیک صحیح باید هر جز فضای اختصاصی خود را داشته باشد. این طور خوانایی بالاتر رفته و مخاطبین در زمان کمتر میتوانند اطلاعات مورد نیاز را مشاهده کنند. در صورتی که اجزای طرح به خوبی از هم متمایز نباشند، زمان بیشتری برای مشاهده تمامی اطلاعت مورد نیاز است. که این مورد میتواند تأثیر بیشتری در خصوص طراحی داشته باشد.

این موارد تنها بخشی از آنچه است که باید در طراحی کارت ویزیت رعایت شود. گروه کومو مارکت تمامی سعی خود را میکند که طرح های انجام شده کاملاً بر اساس اصول طراحی شوند تا بهترین عملکرد را چه از نظر زیبایی و چه از نظر کارایی داشته باشند.

طراحی کارت ویزیت توسط تیم کومو مارکت :

یکی از فعالیت های تیم کومو مارکت در زمینه انجام سفارش خدمات طراحی کارت ویزیت است. مت با استفاده از تجربه و دانش خود، بهترین کارت ویزیت های حرفه ای را برای مشتریانمان طراحی می کنیم. در طراحی این کارت ها، از طرح های خلاقانه و جذاب استفاده می کنیم تا بتوانیم شخصیت و شناسه بصری مشتری را به خوبی نشان دهیم. همچنین، در طراحی کارت ویزیت، از رنگ ها، فونت ها و تصاویر مناسب استفاده می کنیم تا این طرح ها به چشم بیاید و به خوبی قابل خواندن باشد. هدف ما در طراحی کارت ویزیت، ارائه یک طرح زیبا، فوق العاده و حرفه ای به مشتریانمان است که بتواند آن ها را از رقبایشان متمایز کند. در نهایت، ما به دنبال این هستیم که با طراحی کارت ویزیت های خلاق و جذاب، به مشتریانمان کمک کنیم تا به موفقیت بیشتری در کسب و کار خود برسند.