خدمات طراحی گرافیک کومو مارکت

 طراحی لوگو برای مدرسه نیاز مند دانش و تسلط کافی به اصول طراحی لوگو میباشد. برای ایجاد نشان جهت استفاده در این فعالیت به دلیل استفاده گسترده از لوگو ، حساسیت بالایی دارد. با داشتن یک لوگوی شایسته در فهرست افتخار، شما آماده خواهید بود که در کمترین زمان از برندسازی پایه فارغ التحصیل شوید. قبل از اینکه بتوانید لوگوی مدرسه خود را ایجاد کنید، باید مطالعه کنید. شما باید با مشاهده طرح های مناسب، از بهترین‌ها بیاموزید. تفاوت های برندسازی بین اندازه ها و سبک های مختلف مدارس را بررسی کنید. سپس، راهنمای مطالعه ما در مورد بهترین شیوه های لوگوی مدرسه برای شما بسیار سودمند خواهد بود. خدمات طراحی کومو مارکت با سابقه بالایی که در بخش طراحی لوگو دارد میتواند به شما در ایجاد و طراحی لوگو برای مدرسه کمک کند.

در زیر جهت برسی قوائد طراحی لوگو برای مدرسه توضیحات بیشتری داده میشود. کند.

ویژگی های مورد توجه در طراحی لوگو برای مدارس :

رنگ :

رنگی را انتخاب کنید که برای دانش‌آموزان و مربیان شما مناسب باشد. در واقع رنگ ها میتوانند نوع موسسه آموزشی شما را نشان دهد. رنگ‌های بی صدا ( رنگ هایی که غلظت آن ها کم است.)  دعوت‌کننده هستند و به ایجاد احساس اعتماد کمک می‌کنند و آن‌ها را برای مؤسسات سطح بالاتر مناسب می‌سازند. در حالی که رنگ های روشن تر، هیجان آموزش کودکان کوچکتر را منتقل می کنند. آبی‌های عمیق و قرمزهای پررنگ اغلب با وفاداری و ثبات مرتبط هستند. این ویژگی ها، آنها را برای لوگوی مدرسه مناسب می‌کند. اما باید دانست دقیقاً کدام رنگ مناسب فعالیت مورد نظر است. چرا که این دو رنگ هر یک معانی و کاربرد های بسیار متنوعی دارند.

چیدمان :

تفاوت بین یک لوگوی خوب و یک لوگوی عالی به زمینه مربوط می شود. اگر طراحی لوگوی مدرسه شما با کانال های بازاریابی شما مناسب نباشد، ممکن است به سرعت از بین برود. طرح آرم خود را به شانس نسپارید. در عوض، به دنبال طرح‌بندی‌های تمیز و ساختاریافته باشید که در ایمیل‌های پذیرش به همان اندازه که روی تابلوهای مدرسه کار می‌کنند، کار می‌کنند. با تمرکز بر قالب‌های ساده و متمرکز، مطمئن می‌شوید که برند مدرسه‌تان می‌تواند در هر جایی که از آن استفاده می‌کنید بدرخشد.

تایپوگرافی در طراحی لوگو برای درسه :

تأثیر دانشگاه در آرم مدارس غیرقابل انکار است. بسیاری از آرم‌های مؤسسات آموزشی فونت‌های سریف کتابی را انتخاب می‌کنند. این فونت‌های قدیمی و با حروف بزرگ، حس جذابیت را به شما اضافه می‌کنند، که نمایانگر ظاهر دانشگاه‌های بزرگ و متونی است که آنها تدریس می‌کنند. اما برای هدایت تاریخ و سنت خود با استفاده از یکی از این فونت ها نیازی نیست که یک دانشگاه هاروارد باشید. اگر مدرسه شما در رویکرد آموزشی مدرن‌تر است، فونت Sans-Serif یا Slab Serif می‌تواند آن را بیان کند. هر فونتی که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که با دانش آموزان بالقوه شما ارتباط دارد و با سبک تدریس شما صحبت می کند.

سمبل :

اگر به دنبال آخرین لوگوی مدرسه خود هستید، یک نماد را در نظر بگیرید. بسیاری از مدارس دارای نمادهای مونوگرام و تاج هستند. برای یک رویکرد تحت اللفظی تر، می توانید از نمادهای ادبی مانند کتاب برای انتقال صنعت خود استفاده کنید. یا تفکر انتزاعی خود را با یک نماد انتزاعی نشان دهید. برای هر نماد مدرسه ای که در نظر می گیرید، مطمئن شوید که بقیه لوگوی خود را در ذهن داشته باشید. نماد شما باید سبک سایر عناصر لوگوی شما را ترکیب کند تا یک نام تجاری واحد برای مدرسه شما ایجاد کند.

ویژگی های خاص در طراحی لوگو برای مدرسه :

جهت طراحی لوگو برای مدرسه سطح بالا، باید فراتر از تصور خود بروید. با استفاده از ویژگی های خاص میتوان نام مدرسه را ارتقا داد. در صورت طولانی بودن متن، این امکان وجود دارد که نام مدرسه خود را در چندین خط تقسیم کنید. اگر نام شما شامل “دانشگاه” یا “آکادمی” باشد، متن انباشته امکان قالب بندی انعطاف پذیرتری را فراهم می کند. شما باید به این مورد توجه کنید که روی چه جنبه هایی از لوگوی خود تأکید دارید. بسیاری از مؤسسات دانشگاهی از عناصر در اطراف نماد خود برای ایجاد نمای تاج مدرسه استفاده می کنند. به طور کلی ظروف یا همان قالب مانند قالب های دایره ای، مستطیلی و انتزاعی موجود هستند و می توانند نحوه دیدن دانش آموزان مدرسه شما را شکل دهند. با چند ویژگی خاص برای اعتبار اضافی، نام تجاری مدرسه شما مطمئناً تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.