لوگو مسکات چیست :

  1. Home
  2. »
  3. دسته‌بندی نشده
  4. »
  5. لوگو مسکات چیست :

همان طور که در بخش سفارش طراحی لوگو گفتیم ، لوگو مسکات به طرحی گفته میشود که از حروف مربوط به نام شرکت و یک کاراکتر تشکیل شده باشد. ویژگی این لوگو بیان حد اکثری محیط فعالیت مورد نظر بوده و تمرکز آن بر روی ارتباط بیشتر با بیننده است. و اما از مشکات این طرح میتوان به تعداد اجزای بالای آن اشاره کرد. اما همچنین به دلایل برقراری ارتباط بالا در این سبک ، از آن در بسیاری از مصارف تجاری به خصوص موارد مرتبط با مواد غذایی و خوراکی بکارگرفته میشود.

اما به طور کلی بهتر است مسکات را با لوگو جدا در نظر بگیرید. چرا که تفاوت بین لوگو و مسکات همان تفاوت بین تعداد اجزا و جزییات در یک نماد است. با این حال این طرح به عنوان لوگو در خصوص موارد مختلف یک برند خود را نمایش میدهد. به هر حال برخی از برندها از طراحی مسکات به یاد ماندنی استفاده می کنند تا مخاطبان آنها چهره ای دوستانه (معمولاً) دوستانه برای ارتباط با شرکت داشته باشند. در ادامه در خصوص جواب به سوال اینکه لوگو مسکات چیست بیشتر خواهیم پرداخت.

معرفی مسکات :

لوگوی مسکات لوگوی است که تصویری از یک سفیر نام تجاری قابل شناسایی را دارد که اغلب به شکل کارتونی است. لوگوهای Mascot به گونه ای طراحی شده اند که قابل ربط باشند و به مخاطب راهی آسان برای ارتباط با شرکت و درک آن را ارائه دهند. لوگو مسکات تا حد بسیار زیادی به موضوعات ورزشی ارتباط دارد. به دلیل اینکه نقطه شروع مسکات در این موضوعات است.

در شروع روند شکل گیری این سبک از لوگو ، سازمان‌های ورزشی می‌خواستند از حیوانات به‌عنوان راهی برای نشان دادن قدرت بازیکنانشان برای فضل استفاده کنند. مسئولان نیز می خواستند هیجان را در جمعیت برانگیزند. یکی از قدیمی ترین مسکات های یک شرکت، مرد میشلین است. این شخصیت برای اولین بار در سال 1898 ترسیم شد، اما نه از آن چهره شادی که شما به آن عادت دارید. در واقع، تکرار اصلی شوم توصیف شد! لوگو های مسکات از آن زمان به بعد راه زیادی را پیموده و در انتها به طرح های امروزی که اغلب در بسیاری از برند های تجاری دیده میشود تبدیل شده اند. به دلیل وجود جزییات بالا بهتر است در برخی از موارد از این لوگو استفاده نشود.

کاربرد لوگو مسکات چیست :

به طور کلی مسکات ها دارای جزییات بسیار بالایی بوده که به واسطه کاراکتر همیشه خندان آن ها کاملا غیر رسمی هستند. این طرح ها اغلب برای موارد تجاری به خصوص در برند های خوراکی بسیار استفاده شده است. کاربرد لوگو و یک نماد مسکات برای ایجاد حس اعتماد از طریق برقراری ارتباط بیشتر با بیننده است. در واقع اکثر شرکت هایی که از آرم های مسکات استفاده می کنند، برای جهت جذب بیننده با استفاده از سرگرم کردن آن است. که با انتخاب و طراحی یک کارکتر مناسب به هدف آن میرسند.

برای مطالعه بیشتر ...