بهترین فونت های انگلیسی در سال 2023 برای طراحی لوگو

بهترین فونت های انگلیسی در سال 2023 برای ایجاد لوگو :

  1. Home
  2. »
  3. دسته‌بندی نشده
  4. »
  5. بهترین فونت های انگلیسی در سال 2023 برای ایجاد لوگو :

انتخاب بهترین فونت انگلیسی به خصوص در سال 2023 برای طراحی لوگو دارای حساسیت بالایی است. با این حال استفاده مستقیم از فونت ها در طراحی نشان تجاری مناسب نیست مگر اینکه یک فونت اختصاصی ایجاد کنید. با اینحال در این مقاله فونت های محبوب امسال را با توجه به ویژگی های آن دسته بندی کردیم.  در طول سال‌ها، صدها هزار تایپوگرافی، که فونت‌ها نیز نامیده می‌شوند، پس از آنهایی که همه می‌شناسیم، از جمله Arial، Times New Roman، Georgia، و Comic Sans MS پدید آمده‌اند. تعداد کمی به آن توجه ویژه ای می کنند. آیا می‌توانیم با قاطعیت بگوییم که اینها واقعاً بر نحوه دیدن لوگوی شما تأثیر می‌گذارند؟ بله در واقع نوع فونت (نوع قالب فرم لوگو) تمامی ویژگی های فعالیت شما مانند شخصیت ، تحرک و هیجان و… را میتواند نمایش دهد.

در این مقاله، ما قصد داریم نگاهی دقیق‌تر به این موضوع داشته باشیم و در عین حال، برخی از سرنخ‌ها را در مورد روندهای فعلی برای سال 2023 به شما ارائه دهیم.

نوع فونت در ایجاد لوگو چه تأثیری بر برندسازی دارد :

اگر بر اساس نسل امروز محاسبه می‌شد، به جرات می‌توان گفت که تأثیر آن بسیار چشمگیر است. در حال حاضر، عموم مردم تمایل به خرید چیزهای زیبا، تمیز و پیچیده دارند. اگر شما را در این زمینه قرار دهیم: شما به دنبال یک بطری شراب خوب هستید و ده ها گزینه در دسترس است، آیا طبیعتاً به سراغ یکی با بهترین برچسب نمی روید؟

تایپوگرافی تا حد زیادی بر انتخاب مصرف کننده تأثیر می گذارد، خواه ما آن را بخواهیم یا نه. اگر مثال دیگری برای شما آورده شود: شما هنوز به برچسب های روی بطری های شراب نگاه می کنید. شما می توانید بین بطری که از Comic Sans MS استفاده می کند و دیگری که از Times New Roman استفاده می کند، انتخاب کنید. که ظاهر پیچیده تری می دهد. Times New Roman از serif استفاده می کند، بنابراین بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. بیشتر اوقات، Comic Sans MS در زمینه های کودکان مانند مهدکودک استفاده می شود، زیرا ظاهری بازیگوش دارد. در این راستا، در اینجا چیزی است که باید هنگام ایجاد لوگو خود در نظر داشته باشید.

به کسب و کار خود و ارزش های آن فکر کنید

ارزش ها و مخاطبان هدف شما چیست؟ اگر افراد بین 18 تا 35 سال را هدف قرار می‌دهید، حتماً از فونت‌هایی استفاده کنید که جوان، سرزنده و جذاب باشد. برای این کار یک تایپوگرافی با اشکال و حرکت انتخاب کنید. “حرکت” ذکر شده یک انیمیشن نیست، بلکه یک برداشت است. می تواند گرد باشد تا انعطاف پذیری را نشان دهد یا تمایل به بیان سرعت داشته باشد. از بازی با آنها یا آزمایش برداشت دیگران از فونت انتخابی و معنی آن برای آنها دریغ نکنید.

اگر مخاطبی بین 30 تا 55 را هدف قرار می دهید، ثبات، راحتی و پیچیدگی را انتخاب کنید. فونت های سریف مانند Times New Roman، Argent، Merriweather و Playfair Display می توانند این نقش را ایفا کنند. تایپوگرافی با سریف ها می تواند جلوه ای با کیفیت و لوکس ایجاد کند. در زیر برخی از خصوصیات فرم فونت های محبوب برای ایجاد لوگو در سال 2023 آورده شده است.

بهترین فونت های انگلیسی برای ایجاد لوگو :

در ادامه برخی از بهترین فونت های انگلیسی مناسب برای ایجاد لوگو را در بخش های مختلف دسته بندی کرده و به شما ارائه میدهیم :

فونت های بزرگ و جسور در ایجاد لوگو :

معرفی فونت های انگلیسی FAT FONT برای طراحی لوگو

معرفی فونت FAT FONT

فونت FAT یکی از فونت های سنگین بوده که تا تمرکز بصری آن تا حد زیادی بالا میباشد. با این حالل به دلیل فضای اندک بین اجزا استفاده از آن میتواند مشکلاتی را در خصوص نمایش و انتقال مفهوم ایجاد نماید. به دلیل نظم بالا این فونتت میتواند برای فعالیت های رسمی مناسب باشد. با این حال به دلیل ایجاد تضاد بین مقیاس ها تحرک بصری در فرم بالا بوده و در نتیجه برای موارد غیر رسمی نیز میتواند مورد استفاده قرار گیرد.

فونت RONO بهترین فونت های انگلیسی برای طراحی لوگو

فونت Rono طراحی شده توسط JC design studio :

وزن این فونت نسبت به بسیاری از فونت های دیگر بسیار بالاتر است. از این رو برای ایجاد تمرکز بصری بالا گزینه مناسبی میباشد. از طرفی به دلیل وجود جنبه های نامنظم تحرک نسبی دارد که برای موضوعات غیر رسمی مناسب است. با این حال به دلیل آنکه فرم، غالباً منظم است، میتوانید از آن در موضوعات نسبتاً رسمی نیست استفاده نمایید.


معرفی فونت مناسب برای طراحی لوگو انگلیسی asikue

فونت asikue طراحی شده توسط Kerea type studio

این فونت دارای وزن بالا بوده و از این رو تمرکز بصری مناسبی دارد. از طرفی به دلیل تحرک بالا برای فعالیت های غیر رسمی بسیار مناسب است. همچنین این فونت دارای انسجام بصری بالایی بوده که جت ارتباط با مخاطب کاربرد بسیاری دارد.


بهترین فونت های انگلیسی در سال 2023 برای طراحی لوگو

ASHFORD طراحی شده توسط Tan

استفاده از این نوع فونت ها در ایجاد لوگو، هیچ کس را بی تفاوت نخواهد گذاشت. نیازی به اعلام آن نیست زیرا در نگاه اول خودنمایی می کند. هر چیزی که مثبت می آورد باید یک هشدار کوچک داشته باشد: اگرچه عظیم است و توجه بیننده را به خود جلب می کند، اما باید مراقب باشیم که تصویر یا لوگو را با نویز بصری بیش از حد بار نکنیم.

اگر می خواهید از فونت بزرگ و پررنگ استفاده کنید، حتما از آن با کنتراست استفاده کنید. به سادگی از یک زیرنویس یا شعار با اندازه کوچکتر برای تضاد با استفاده از یک فونت بزرگ استفاده کنید. با این حال تعادل در بخش سبک و سنگین در این فونت مناسب نیست از این رو در ثبات در مقیاس لوگو مشکل ایجاد خواهد شد.



پیچ خورده با تحرک بالا

این فونت ها به دلیل فرم نامنظمی ، تحرک بالاتری نسبت به فونت های منظم دارند. به همین دلیل این فونتها دوستانه تر هستند. از این رو برای موضوعات غیر رسمی کاربرد زیادی دارند.

معرفی فونت های انگلیسی modak برای طراحی لوگو

معرفی فونت modak :

فونت modak یک فونت رایگان میباشد که در گوگل فونت نیز موجود است. این فونت همچون rono دارای وزن بسیار بالا بوده و از این رو دارای تمرکز بصری مناسبی است. از طرفی modak نسبت به rono دارای تحرک بیشتری میباشد و از این رو این فونت برای موضوعات غیر رسمی و دوستانه مناسب است.


معرفی فونت daisy :

این فونت با استفاده از منحنی های هم مسیر هیجان و تحرک فرم را افزایش میدهد. از این رو تحرک بصری لوگو ایجاد شده توسط فونت daisy بسیار فراوان است. به همین علت استفاده از این مورد برای فعالیت های غیر رسمی که نیاز به نمایش هیجان بصری در آن بالا است توصیه میشود.


فونت brugty بهترین فونت های انگلیسی برای طراحی لوگو

فونت فونت Brugty :

فونت Brugty طراحی شده توسط PRIORITYPE که دارای تحرک بسیار زیادی میباشد. به همین علت این فونت باعث ایجاد هیجان بصری نسبتاً فراوانی شده و برای طراحی لوگو در موضوعات غیر رسمی بسیار مناسب است.


بهترین فونت های انگلیسی در سال 2023 برای طراحی لوگو

معرفی :

NELLIE طراحی شده توسط stable

با تایپوگرافی های خود بازی کنید! این فونت‌ها بدون نیاز به استفاده از فونت Comic Sans MS، جنبه‌ای سرگرم‌کننده به لوگوی شما می‌آورند. اینها حرکتی را که در بالا ذکر شد دریافت می کنند. بسیاری از فونت های پیچ خورده دارای تحرک بالایی بوه و ظاهری مربوط به سال دهه 70 (1970) دارند. از طرفی در استفاده از این فونت ها همانطور که برای فونت حجیم، حتما کنتراست ایجاد میکنید، در ایجاد لوگو اجزای آن را بیش از حد افزایش ندهید تا نویز بصری زیادی ایجاد نشود.



SANS SERIF هندسی

معرفی فونت های انگلیسی lights up برای طراحی لوگو

معرفی فونت lights up

فونت lights up دارای یک وزن مناسب در کنار شفافیت بالای حروف میباشد. این مورد باعث خوانایی این فونت حتی در ریزترین اندازه ها شده است. استفاده از این فونت میتواند برای موضوعاتی که تمرکز اصلی آن ها به روی نام فعالیت باشد مورد استفاده قرار گیرد.

معرفی بهترین فونت urby font برای طراحی لوگو

معرفی فونت urby soft

شاید فونت urby و urby soft چندان از ویژگی های دسته پیروی نکنند. با این حال به دلیل ثبات بالایی که این فونت ارائه میدهد تصمیم بر این شد تا آن را در این دسته قرار دهیم. این فونت علاوه بر ثبات بالا دارای تحرک مناسبی بوده و از این رو جهت طراحی لوگو برای فعالیت های غیر رسمی و برخی از موارد رسمی مناسب است. مواردی همچون فروشگاه ها و فعالیت های کوچک مجازی میتوانند از این فونت برای ایجاد نشان خود استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که فونت urby و urby soft در پنج وزن تهیه شده است. این مورد میتواند برای استفاده چه در متون عادی و در تیتر ها بسیار مفید باشد.

معرفی فونت PHYCO

به دلیل وزن بالای این فونت تمرکز بصری بالایی داشته و از طرفی به دلیل گوشه های قائم نظم فراوانی دارد. از این رو این فونت برای طراحی لوگو برای فعالیت های بسیار رسمی کاربرد زیادی دارد. فونت phyco توسط linecreative تهیه شده است.

binario softمعرفی فونت مناسب برای طراحی لوگو انگلیسی

معرفی فونت Binario

این فونت در دو حالت ساده با گوشه های تیز و نرم با گوشه های گرد طراحی شده است. نظم بالا در این فونتها باعث شده که برای فعالیت های رسمی بسیار مناسب باشند.


بهترین فونت های انگلیسی در سال 2023 برای طراحی لوگو

معرفی :

Fenwick از فونت های Adobe طراحی شده توسط Ray Larabie

یک کلاسیک تایپوگرافی sans serif سبک هندسی یک امر ضروری و جاودانه است. این فونت‌ها به لوگوی شما ظاهری حرفه‌ای و زیبایی می‌بخشند، همه چیز برای گفتن «آنها متخصص هستند». نیازی به توجه نیست زیرا سادگی آن اعتماد را فرا می خواند. عملکردی است و تعادل و ساختار را به لوگوی شما می آورد.

همچنین، می‌توانید آن را به‌عنوان یک زیرنویس یا شعار زمانی که از یک فونت بزرگ یا فونت تاب‌دار و بد بو استفاده می‌کنید مرتب کنید – همه چیز برای ایجاد تعادل و یک جنبه کاربردی در این فونت رعایت شده است. لذا برای ایجاد سادگی و انتفال بهتر مفهوم به مخاطب کارایی بیشتری دارد.


فونت های پیچیده در ایجاد لوگو :

بهترین فونت های انگلیسی در سال 2023 برای طراحی لوگو

معرفی:

Argent CF از فونت های Adobe طراحی شده توسط Connary Fagen

فونت serif همچنان عملکردی و جاودانه خود را ثابت می کند، به همین دلیل است که محبوبیت خود را سالانه حفظ می کند. پیدا کردن موردی که نیاز دارید می تواند چالش برانگیز باشد زیرا احتمالات بسیار خوبی وجود دارد. اگر به عنوان تایپوگرافی لوگوی شما استفاده می شود، استفاده از فونت بدون سریف به عنوان زیرنویس یا شعار می تواند یک تطابق کامل باشد. با این تطابق، تعادل کاملی بین پیچیدگی و حرفه ای بودن، ظرافت و استحکام پیدا می کنیم.

بارگذاری تصویر با این تایپوگرافی غیرممکن است. حتماً فضاهای خالی بگذارید تا چشم هنگام مطالعه نفس بکشد. نکته کوچک هنگام انتخاب فونت با serif: مطمئن شوید که چندین سبک دارید. به این ترتیب، شما می توانید با آن بازی کنید!



فونت انعطاف پذیر :

معرفی فونت mohr

فونت mohr یکی از فونت های انعطاف پذیر بوده که به دلیل ساختار طراحی آن میتوان بسیاری از حروف را در آن با فرم دیگر نمایش داد. از طرفی به دلیل وجود وزن های سنگین در کنار نظم بالا استفاده از آن در طراحی لوگو میتواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد. فونت mohr توسط sfia mohr ایجاد شده است.

معرفی فونت مناسب برای طراحی لوگو انگلیسی sofia soft

فونت Sofia soft :

این فونت ها به دلیل فرم نرم و نظم بالایی که دارند تعادل بصری بالایی ایجاد میکنند. از طرفی به دلیل انعطاف پذیری بالا در فرم این فونت، برای استفاده در لوگو به خصوص در شرکت ها و فعالیت های خدماتی کاربرد بالایی دارد.


بهترین فونت های انگلیسی در سال 2023 برای طراحی لوگو

معرفی :

MON CHERI طراحی شده توسط TanType

جدیدترین روند از همه. اگرچه این نوع فونت اغلب هزینه دارد و مخاطبان هدف بین 15 تا 35 سال متغیر هستند، این سبک در بسیاری از زمینه‌ها مانند مد، زیبایی، شمع‌ها و موارد دیگر الزامی است. این سبکی است که باید در نظر گرفت زیرا انعطاف پذیری به حرکت و تمایل برای ارتباط با مخاطبین برند می افزاید.



فونت های اسکریپت :

معرفی بهترین فونت های انگلیسی برای لوگو فونت signlia

معرفی فونت signlia :

فونت اسکریپت signlia دارای انعطاف بسیار زیادی میباشد. از طراحی در وزن سنگین، استفاده از آن در طراحی لوگو میتواند تمرکز مناسبی داشته باشد. به طور کلی فونت های اسکریپت به دلیل ماهیت نرم فونت آن ها و وجود بینظمی در فرم، تحرک بالایی دارند. این مورد باعث کاربرد آن در طراحی لوگو های غیر رسمی میشود. با این حال نکته قابل تأمل در انتخاب فونت signlia در ایجاد لوگو ، شفافیت ضعیف حروف در آن میباشد. لذا این فونت برای اسامی طولانی چندان مناسب نیست.

معرفی بهترین فونت های انگلیسی برای طراحی لوگو فونت angelina

معرفی فونت angelina :

فونت angelina با پیچش فرم در بخش هی مختلف حروف دارای تحرک بسیار بالایی میباشد. این مورد باعث نمایش یک فرم با نشاط و بازیگوش شده است. لذا میتوان گفت که انتخاب آن در فعالیت های غیر رسمی بسیار مناسب است. همچنین از نظر خوانایی این فونت به دلیل ایجاد تعادل بین شفافیت و پیچیدگی فرم، مشکلی ایجاد نمیکند. با این حال به دلیل پیچیدگی حرف، برای اسامی بلند چندان مناسب نیست.


نکته : مطالب این صفحه به روز خواهد شد … فونت های جدید در بالای هر بخش نمایش داده میشوند …

برای مطالعه بیشتر ...