خدمات طراحی گرافیک کومو مارکت
نحوه طراحی لوگو برای مشاوره املاک

نحوه طراحی لوگو برای یک مشاوره املاک :

  1. Home
  2. »
  3. آموزش طراحی لوگو
  4. »
  5. نحوه طراحی لوگو برای یک مشاوره املاک :

در این بخش توضیحاتی در خصوص نحوه طراحی لوگو برای یک مشاوره املاک توضیحاتی به شما ارائه میدهیم. برای ایجاد این نوع طرح ها باید تمرکز فعالیت مورد نظر دقت شود. در صورتی تمرکز ارتباط با مخاطبین به صورت حضوری باشد، اولویت با شفافیت و وضوح نام فعالیت و حروف آن خواهد بود. اما در صورتی که مخاطبین فعالیت به صورت مجازی در ارتباط باشند تمرکز به سادگی و ماندگاری طرح خواهد بود. نظر چه یک مشاور املاک با تجربه زیاد باشید یا نه، یک لوگوی سفارشی می تواند به شما کمک کند تا از رقبا متمایز شوید. علاوه بر گفتن بیشتر در مورد ارزش های شما، می تواند حرفه ای بودن شما را نشان دهد. اما هنگام طراحی لوگو مرتبط با مشاوره املاک چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید؟ تا پایان با ما همراه باشید.

چرا مشاوره املاک نیاز به یک لوگوی منحصر به فرد دارد ؟

قبل از اینکه شروع به ایجاد هر چیزی کنید، اجازه دهید لحظه ای بپرسیم که چرا یک مشاوره املاک باید لوگو داشته باشند. باید دانشت که برخی از املاک ها برای شرکت های بزرگ کار می کنند. بنابراین، آیا ایجاد یک طرح بدون فکر کافی نیست؟ به دلیل نوع فعالیت خیر. چرا که ممکن است در عملکرد لوگو مشکل ایجاد شود.

درست است که برای افزایش اعتبار خود می توانید از لوگوی شرکت املاک که در آن کار می کنید استفاده کنید، اما ارزش های شما را نشان نمی دهد. زمانی که شخصی می خواهد خانه ای بفروشد یا بخرد، باید توسط یک فرد قابل اعتماد و شایسته راهنمایی شود. یک لوگوی شخصی می تواند به شما کمک کند ارزش های خود را نشان دهید و مورد توجه مخاطبان خود قرار بگیرید.

علاوه بر این، می دانیم که حوزه مشاوره املاک بسیار رقابتی است. بنابراین، چرا از یک لوگوی حرفه ای برای متمایز شدن از رقبا استفاده نکنید؟ از آنجایی که چندین نوع لوگو وجود دارد، می توانید چیزی متفاوت طراحی کنید، چیزی که واقعاً شبیه شما باشد.

نحوه طراحی لوگو برای یک مشاوره املاک :

ممکن است شما در فروش خانه بهتر از نقاشی باشید. مشکلی نیست! با پیروی از این چند قانون، همه چیزهایی را که جهت  طراحی لوگو برای شرکت املاک خود نیاز دارید، در دست خواهید داشت. در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص نحوه طراحی لوگو برای یک مشاوره املاک برای شما آورده شده است.

کسب و کار املاک خود را تجزیه و تحلیل کنید :

قبل از شروع طراحی اولین نسخه های لوگوی خود، چند کار وجود دارد که باید انجام دهید. شما باید با تجزیه و تحلیل کسب و کار املاک خود شروع کنید. با صرف زمان برای درک نقاط قوت خود، طراحی لوگو  معرف برای شما آسان تر خواهد بود. بنابراین، اگر بخواهید کسب و کار خود را در چند کلمه توصیف کنید، چه می گویید؟ ارزش های شما چیست؟ چگونه از سایر دلالان املاک متمایز هستید؟ آیا این در دسترس بودن شماست یا مهارت های مذاکره شما؟ در نکته دیگر، چه نوع مشتریانی را می خواهید هدف بگیرید؟ آیا می خواهید روی محله یا نوع خاصی از ملک تمرکز کنید؟ این موارد را هنگام طراحی لوگو در نظر داشته باشید.

اساس تصویر برند خود را ایجاد کنید :

اکنون که اطلاعات بیشتری در مورد فعالیت مشاوره املاک دارید، زمان آن است که همه ایده های خود را با هم ترکیب کنید. احتمالاً رنگ‌ها، فونت‌ها یا آرم‌هایی وجود دارند که از قبل دوست دارید. هر چیزی که به شما الهام می‌شود را در همان سند بنویسید، مانند روی تابلوی خلق و خو. این به شما کمک می کند تا مبنایی برای برندسازی خود ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید که رنگ ها و فونت ها می توانند به شما کمک کنند تا ارزش های خود را نشان دهید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید رنگ های بالا را انتخاب کنید، رنگ هایی مانند مشکی، طلایی و بنفش انتخاب های خوبی هستند. هنگام در نظر گرفتن اینکه از کدام فونت استفاده کنید، آنهایی که سریف دارند سنتی و جدی در نظر گرفته می شوند، در حالی که فونت های بدون سریف مدرن و در دسترس هستند. این به شما بستگی دارد که ببینید چه چیزی برای شما مناسب تر است.

نوع لوگو را انتخاب کنید :

همانطور که در بالا ذکر کردیم، انواع مختلفی از لوگو وجود دارد که می تواند توسط دلالان املاک استفاده شود. هر نوع لوگو دارای مزایایی است و جنبه های مختلفی را برجسته می کند. اگر نام شرکت شما همان چیزی است که می‌خواهید تبلیغ کنید، به خصوص اگر نام شما باشد، لوگوی امضا و مونوگرام گزینه‌های خوبی هستند. این نوع لوگوها فقط حروف هستند. سپس مهم است که فونت مناسبی را انتخاب کنید که نشان دهنده شما باشد. برعکس، اگر تصویر مهمترین قسمت لوگوی شماست، باید یک نشان یا نشان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که نشان‌های ترکیبی که از نام شرکت و یک نماد تشکیل شده‌اند، رایج‌ ترین لوگوهایی هستند که شرکت‌ها استفاده می‌کنند.

از قوه تخیل خود استفاده کنید :

اکنون همه چیزهایی را که برای طراحی لوگو  دلال املاک نیاز دارید در اختیار دارید. به تخیل خود اجازه دهید و گزینه های مختلف را امتحان کنید. فقط به این دلیل که شما خانه می فروشید به این معنی نیست که لوگوی شما باید شامل خانه باشد.

معیارهای یک لوگوی خوب در اینجا آمده است: لوگوی شما باید به یاد ماندنی، انعطاف پذیر، ساده، جاودانه و متمایز باشد. به یاد داشته باشید که باید از لوگوی خود در همه جا، چه در کارت ویزیت یا وب سایت خود استفاده کنید. بنابراین، لوگوی شما بدون توجه به رسانه باید خوب به نظر برسد. و در آخر به یاد داشته باشید که یکی از راه های انجام این کار، ایجاد یک طرح ساده است.


در صورت تمایل به سفارش طراحی لوگو برای املاک میتوانید از بخش مربوط به نمونه کار های طراحی نشان دیدن کنید.

برای مطالعه بیشتر ...