بررسی شکل هندسی لوزی یا همان الماس در طراحی لوگو

بررسی شکل هندسی لوزی ( الماس ) در طراحی لوگو :

شکل هندسی لوزی یا الماس در طراحی لوگو دارای انسجام و نظم بسیار بالایی میباشد. این نظم در زمینه های صنایع و تولید کنندگان میتواند معانی بسیاری داشته باشد. از طرفی با ترکیب این فرم هندسی با دیگر اشکال، میتوان به معانی مختلفی رسید که آن را برای رسیدن به یک لوگو مفهومی مناسب میکند. در این مطلب به بررسی شکل هندسی لوزی یا همان الماس در طراحی لوگو می پردازیم.

در چندین مقاله به شما در مورد اهمیت انتخاب شکل مناسب هنگام ایجاد لوگو گفته ایم. آیا می خواهید از دایره، مربع یا مثلث استفاده کنید؟ چرا الماس یا لوزی انتخاب نمی کنید؟ بیایید نگاهی دقیق‌تر به معنای الماس بیندازیم و چرا می‌تواند شکل عالی برای لوگوی شما باشد. اگر به دنبال برتری هستید یا می خواهید محصولات لوکس ارائه دهید، این می تواند گزینه خوبی باشد.

نماد شکل هندسی الماس و لوزی در طراحی لوگو :

برای اهداف این مقاله، ما قصد داریم در مورد هر دو الماس و لوزی بحث کنیم زیرا آنها دو شکل مشابه هستند. با این حال، بسته به نمادگرایی شکل، برخی از ویژگی ها را دارند. برای شروع، الماس یکی از نمادهایی است که بیشترین ارتباط را با ثروت و تجمل دارد. بنابراین شاهد استفاده از این شکل در جواهرفروشی ها یا سایر شرکت های رده بالا هستیم. الماس همچنین نشان دهنده کمال، جاودانگی و فنا ناپذیری است. به رسمیت شناخته شده است که الماس سخت است و شکستن آن دشوار است.

در مورد لوزی ها نیز معنای خاصی دارند. این شکل الهام بخش اشتراک و تبادل است. با این حال، از آنجایی که لوزی شکلی مربع مانند دارد، می تواند حس نظم و امنیت را نیز ایجاد کند. اگر نمی خواهید از مربع یا مستطیل به عنوان شکل هندسی اصلی در لوگوی خود استفاده کنید، لوزی می تواند جایگزین بسیار خوبی باشد.

چرا از الماس برای لوگوی شرکت خود استفاده کنید؟

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است ایده خوبی باشد که از الماس یا لوزی در لوگوی خود استفاده کنید. اول، اگر می‌خواهید محصولات یا خدمات با کیفیت بالا ارائه کنید، این شکل عالی است. الماس فقط برای جواهرات فروشی ها نیست. همچنین متوجه شدیم که الماس ها و لوزی ها اشکالی هستند که اغلب در لوگوهای شرکت استفاده نمی شوند. بنابراین، می تواند یکی از راه های متمایز شدن از شرکت های دیگر باشد.

شایان ذکر است که در میان ترندهای مهم سال 2023 برای لوگوها، سبک آرت دکو وجود دارد. این جنبش هنری اوایل قرن بیستم به طور خاص دوست داشت از اشکال هندسی از جمله الماس و لوزی استفاده کند. بنابراین، اگر به دنبال الهام گرفتن هستید، این گزینه ای است که باید در نظر بگیرید.

چند نکته برای استفاده از الماس در لوگوی خود :

اگر فکر می‌کنید که الماس یا لوزی می‌تواند شکل مناسبی برای استفاده برای لوگوی شما باشد، در اینجا چند نکته برای ایجاد آن وجود دارد. قبل از هر چیزی، چرا از الماس یا لوزی به عنوان فرم حاشیه لوگوی خود استفاده کنیم؟ اگر می‌خواهید یک نشان یا نشان خاص بسازید، یک الماس می‌تواند به شما کمک کند تا از سایر شرکت‌هایی که از دایره یا مربع استفاده می‌کنند متمایز شوید.

استفاده از خطوط ساده و مینیمالیستی نیز یکی از روندهای مهم برای لوگوهای امسال است. چرا فقط از چند خط برای ایجاد شکل دلخواه استفاده نمی کنید؟ از آنجایی که الماس از چند وجه کوچک تشکیل شده است، این می تواند نتایج زیبایی به همراه داشته باشد. در نهایت، توصیه می کنیم هنگام ایجاد لوگوی خود، برای انتخاب نماد الماس یا لوزی عالی وقت بگذارید. انتخاب یک الماس کوچک برای قرار دادن در انتهای نام کسب و کارتان به همان اندازه امکان پذیر است که از این شکل درست در مرکز استفاده کنید.

برای مطالعه بیشتر ...