خدمات طراحی آیکون

تیم طراحی کومو مارکت خدمات طراحی آیکون را برای کمک به شما در ایجاد آیکون‌های زیبا و موثر ارائه می‌دهد. آیکون‌های ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که چشم نواز باشند و به راحتی قابل درک باشند، و ما می‌توانیم آیکون‌ها را برای هر نوع پروژه‌ای سفارشی کنیم. چه به دنبال آیکون‌های ساده و مینیمالیستی باشید و چه به دنبال آیکون‌های پیچیده و خلاقانه، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا آیکون‌های مورد نیاز خود را دریافت کنید.

ایجاد آیکون‌هایی که هم زیبا و هم موثر باشند می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما تیم طراحی کومو مارکت در اینجا برای کمک به شما است. ما سال‌ها تجربه در طراحی آیکون داریم و می‌توانیم به شما کمک کنیم تا آیکون‌هایی ایجاد کنید که به برند شما کمک کند تا بدرخشد.

اگر به دنبال آیکون‌هایی زیبا و موثر هستید، تیم طراحی کومو مارکت را برای کمک به شما در نظر بگیرید. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا آیکون‌هایی ایجاد کنید که برند شما را به سطح بعدی ببرند.

در اینجا چند دلیل برای استفاده از خدمات طراحی آیکون تیم طراحی کومو مارکت آورده شده است:

  • ما سال‌ها تجربه در طراحی آیکون داریم.
  • ما می‌توانیم آیکون‌ها را برای هر نوع پروژه‌ای سفارشی کنیم.
  • آیکون‌های ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که چشم نواز باشند و به راحتی قابل درک باشند.
  • ما می‌توانیم آیکون‌ها را در هر فرمت مورد نیاز شما ارائه دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات طراحی آیکون تیم طراحی کومو مارکت، لطفاً با ما تماس بگیرید. ما خوشحالیم تا به شما کمک کنیم تا آیکون‌های مورد نیاز خود را دریافت کنید.

نمونه طراحی آیکون :

در زیر میتوانید نمونه های سفارش طراحی آیکون انجام شده توسط تیم کومو مارکت را مشاهده کنید :

سفارش طراحی آیکون :

به طور کلی انجام خدمات سفارش طراحی آیکون یکی از موارد مهم در هویت بصری یک برند است. برای رسیدن به هویت بصری خاص باید توجه زیادی بروی آیکون های برنامه ها و سایت خود داشته باشید. این نماد های اغلب کوچک برای شناخت سریع تر موضوعاتی که با آن ارتباط دارد بسیار کاربردی است. البته سفارش آیکون ها در صورتی که به درستی انجام شود ، مهمترین عامل انتقال مفهوم به صورت تصویری میباشد.

این مورد در موضوعاتی با مخاطبین چند ملیتی کاربرد زیادی دارد. چرا که برای افرادی که با زبان سایت یا برنامه آشنا نباشند ، طراحی اصولی آیکون از نظر توضیح تصویری میتواند موضوع را بفهماند. از این رو انجام طراحی آیکون ها به صورت اصولی یکی از قوانین طراحی یک سایت و یا اپلیکیشن میباشد.

اهمیت ارتباط بصری در طراحی آیکون :

در انجام سفارش خدمات طراحی آیکون باید به ارتباط بصری بین فرم و رنگ دقت بسیاری کنید. ارتباط بصری آیکون ست به معنای عوامل مختلف ایجاد کننده ارتباط بین اجزای چند آیکون میباشد. در طراحی این طرح ها با استفاده از فرم ها و ترکیب رنگ مناسب ، ارتباط بصری بین آن ها برقرار میشود. در مورادی برای طراحی هویت بصری باید از رنگبندی و فرم مورد نظر در داخل این آیکون ها استفاده شود. همان طور که گفته شد به دلیل ارتباط تصویری این طرح ها نقش بسیار مهمی در ایجاد هویت بصری دارند.

قوانین طراحی آیکون :

قوانین طراحی آیکون  از جهاتی مشابه طراحی لوگو میباشد. در طراحی نشان های تجاری باید اجزای کمتر بگار گرفته شود تا که انتقال مفهومی که مد نظر است، به بهترین شکل ممکن انجام شود. البته این آیکونها قوائد و اصول خاص خود را برای طراحی دارند. با این حال همچون نشان ها در طراحی icon نیز محدودیت تعداد اجزا اهمیت دارد. یکی دیگر از قوانین اصلی در این خصوص ، استفاده از فرم و رنگ های هویت بصری در آن میباشد. برای ساخت ثبات بصری نیاز به هماهنگی بین تمامی اجزای آیکون ها است. لذا هماهنگی بین وزن آیکونها و تراز آن ها اهمیت بالایی دارد. در انجام خدمات طراحی آیکون ها از فرم های خاص با وزن نسبتا یکسان استفاده میکنند. این مورد به دلیل رعایت تعادل بصری بین بخش دیگر ایکونها و در نتیجه اسنجام بیشتر کل موضوعات بصری مورد استفاده است. همچنین باید گفت که انسجام یکی از مهمترین عوامل زیبایی شناسی در خصوص زمینه های مختلف طراحی میباشد. در زیر توضیحاتی در مورد برخی از مهمترین قوانین طراحی آیکون قرار گرفته است.

تعادل وزن :

یکی دیگر از قوانین مهم انجام سفارش خدمات طراحی آیکون ، تعادل وزن بین اجزا میباشد. منظور از وزن نیز همان مقدار مساحت واقعی فرم طراحی نسبت به مساحت اشغال شده میباشد. همان طور که گفته شد برای انسجام بصری باید بین تمامی اجزای یک موضوع بصری ارتباط مناسبی برقرار شود. استفاده از ارتباط وزنی با ایجاد تعادل و برابری بین تمامی بخش های طراحی شده از آیکون ها، یکی از موارد ایجاد کننده انسجام بصری میباشد.

انسجام بصری :

انسجام بصری یکی از اهداف اصلی هر طرح گرافیکی خواهد بود. به طور کلی انسجام ارتباط مستقیم با زیبایی دارد. از  طرفی یک طرح منسجم ارتباط مناسب تری با بیننده برقرار میکند. از طرفی هم در انجام طراحی آیکون ها نیز انسجام بصری دارای اهمیت بسیاری میباشد.

جهت ثبت سفارش طراحی آیکون میتوانید از صفحه تماس با کومو مارکت با ما در ارتباط باشید.