چرا به یک لوگو نیاز دارید

چرا به لوگو نیاز دارید ؟

در جواب به سوال اینکه چرا به طراحی لوگو نیاز دارید؟ باید گفت که این طرح به تمایز چهره فعالیت شما کمک بزرگی میکند. از خود بپرسید آیا دوست دارید امسال کسب و کار خود را راه اندازی کنید؟ اگر پاسخ مثبت است، آیا می دانید به چه چیزی نیاز دارید؟ ابتدا به یک ایده نیاز دارید. چگونه می خواهید متمایز شوید؟ چه نیازهایی را برآورده خواهید کرد؟ سپس، شما به محصولات نیاز دارید و به فکر بازاریابی هستید. در مورد برندینگ چطور؟ آیا واقعاً به لوگو نیاز دارید؟ در این مطلب به بررسی اهمیت ایجاد این طرح خواهیم پرداخت.

لوگو برای چیست؟

اول، لوگو دقیقا برای چیست؟ چقدر مفید است؟ چرا شرکت ها مبالغ هنگفتی را صرف یک نقشه کوچک ساده می کنند؟ به اطرافت نگاه کن این احتمال وجود دارد که چندین لوگوی شرکت را بدون نیاز به نگاه سخت ببینید. لوگو ها مانند آدرس عمل میکنند. افراد میتوانند با کمک آن فعالیت شما را دیده و با شما ارتباط برقرار کنند. تشخیص سریع فعالیت شما هدف اصلی این طرح میباشد. در واقع لوگو، چهره فعالیت شما برای شناسایی توسط مخاطبین آن است.

چرا به طراحی لوگو نیاز دارید :

در ادامه سوال چرا به طراحی لوگو نیاز دارید میتوان گفت که هدف اصلی لوگو نشان دادن یک شرکت، سازمان یا تیم ورزشی است. به این ترتیب، می توانیم شرکت، صنعت، محصولات و ارزش ها را شناسایی کنیم. این طرح کوچک برای ایجاد اولین تصور از یک شرکت استفاده می شود. به همین دلیل ضروری است که مطمئن شوید لوگوی شما حرفه ای به نظر می رسد و نماینده است، به خصوص زمانی که تازه شروع به کار کرده اید. به آن به عنوان یک ابزار استراتژیک برای برند خود فکر کنید. وقتی یک لوگو می بینید، به طور خودکار به شرکتی فکر می کنید که لوگو نشان دهنده آن است.

اجزای مختلف یک لوگو می توانند به انتقال یک پیام خاص یا بیان بیشتر در مورد یک شرکت کمک کنند. به عنوان مثال، اگر از رنگ های روشن استفاده شود، می تواند نشان دهنده این باشد که شرکت می خواهد به مشتریان جوان تری دست یابد. برعکس، ممکن است شخصی از فونت سریف در لوگو استفاده کند تا جنبه جدی خود را برجسته کند.

به طور خلاصه، حتی بدون نیاز به گفتن چیزی، لوگوی شما می تواند چیزهای زیادی را در مورد اینکه چه کسی هستید و چه چیزی ارائه می دهید بگوید. به قول معروف، یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد!

چرا به یک لوگو نیاز دارید

آیا داشتن لوگو هنگام راه اندازی کسب و کار الزامی است؟

در طول سال‌ها، چندین نفر را دیده‌ایم که می‌پرسند آیا داشتن لوگو هنگام شروع کسب‌وکارشان اجباری است؟ مطمئن باشید هیچ قانونی وجود ندارد که شما را ملزم به داشتن لوگو در هنگام راه اندازی یک کسب و کار کند. تعهدی نیست. با این حال، داشتن لوگو و نام تجاری در هنگام راه اندازی یک کسب و کار مزایای بسیار خوبی دارد.

لوگو اعتبار شما را افزایش می دهد

بیایید با این مثال شروع کنیم. فرض کنید برای یک موضوع خاص باید یک متخصص استخدام کنید. با چه کسی کار خواهید کرد؟ شخصی با لوگوی مدرن و زیبا یا کسی که هیچ برندی ندارد؟ لوگوی شرکت می تواند به شما کمک کند تا اعتبار حرفه ای خود را افزایش دهید. این امر به ویژه هنگامی که به دنبال اولین مشتریان خود هستید، بسیار مهم است.

لوگو اطلاعاتی را ارائه می دهد

این احتمال وجود دارد که وقتی کسب و کار خود را شروع می کنید، مردم شما یا آنچه را که ارائه می دهید نشناسند. برای پرداختن به این موضوع، یک لوگو می‌تواند به شما کمک کند تا آنچه را که ارائه می‌دهید توضیح دهید: مشتریان هدف یا ارزش‌های شرکت شما. به یاد داشته باشید که یک لوگوی خوب باید نماینده باشد. به این معنی که نشانی است که توسط یک رقیب قابل استفاده نیست.

لوگو را می توان در هر جایی برای نشان دادن کسب و کار شما استفاده کرد

در مرحله بعد، ذکر این نکته مهم است که لوگو یک ابزار بازاریابی مفید است، حتی زمانی که تازه شروع به کار کرده اید. لوگو مانند سفیر شماست، می توانید از آن در همه جا برای نمایندگی خود استفاده کنید. بنابراین، لوگوی شما باید در وب سایت، رسانه های اجتماعی، اسناد رسمی، کارت ویزیت، اقلام تبلیغاتی و غیره وجود داشته باشد. لوگوی شما تنها جنبه برندسازی شما نیست، اما بیشترین تاثیر را دارد.

همچنین، توجه به این نکته مهم است که لوگوهای ترکیبی متداول ترین نوع آرم مورد استفاده توسط مشاغل جدید هستند. بدیهی است که می توانید از نوع مورد نظر خود استفاده کنید، با این حال، شناسایی و شناسایی برند با یک آرم ترکیبی بهتر است: یک نماد و نام شرکت.

چه کسی می تواند لوگوی شما را بسازد؟

اکنون که اهمیت یک لوگو را می دانید، چگونه می توانید آن را دریافت کنید؟ برای این کار، حتی اگر بودجه زیادی ندارید، چندین گزینه دارید.

برای شروع، می توانید با یک آژانس کار کنید. برخی آن ها در طراحی برند و لوگو تخصص دارند. با این حال، باید در مورد آنچه به عنوان لوگو می خواهید فکر کنید. منابع و نقل قول ها را بخواهید، سپس پیشنهادات مختلف را تجزیه و تحلیل کنید. مهم است که فردی را انتخاب کنید که نیازها و ایده های شما را درک کند و با شما همسو باشد.

همچنین، طراحان گرافیک آزاد نیز وجود دارند. بسیاری از آنها خدمات طراحی لوگو را ارائه می دهند. از آنجایی که قیمت ها از یک طراح به طراح دیگر می تواند بسیار متفاوت باشد، پرس و جو کنید و از نگاهی به نمونه کارها برای یافتن سبک های مورد علاقه خود دریغ نکنید.

برای مطالعه بیشتر ...