چطور از لوگو در ویدیو استفاده کنیم

چطور از لوگو در ویدیو استفاده کنیم :

یکی از موارد با اهمیت در هر کسب و کار ، طراحی لوگو و استفاده مناسب از آن میباشد. به خصوص به دلیل وجود فعالیت های مشابه در این زمان، به دلیل اهمیت تشخیص تمایز این مورد بیشتر از پیش حس میشود. چه برای یک ویدیوی آموزشی یا برای کانال YouTube شما، مهم است که ویدیوهای شما حرفه ای به نظر برسند. این به شما کمک می کند برجسته شوید و دیدگاه ها را به دست آورید. امروز، بیایید به نحوه استفاده از لوگوی خود در ویدیوهای خود نگاه کنیم. لوگوی شما یک عنصر مهم از تصویر برند شما باقی می ماند و باید آن را در همه جا پیدا کنید. لذا این طرح باید در وب سایت، کارت ویزیت و حتی ویدیوهای شما استفاده شود. در این مطلب به بررسی اینکه “باید چطور از لوگو در ویدیو استفاده کنیم” خواهیم پرداخت.

اهمیت داشتن یک لوگوی انعطاف پذیر

بیایید از ابتدا شروع کنیم. زمانی که لوگوی خود را ایجاد می کنید، باید انعطاف پذیر باشد. به عبارت دیگر، شما باید بتوانید از لوگوی خود در هر رسانه ای، چه در وب و چه به صورت چاپی استفاده کنید. هنگامی که یک کسب و کار را راه اندازی می کنید، ممکن است در طول مدت وجود آن از کانال های ارتباطی مختلفی استفاده کنید. شاید برای رشد جامعه خود ویدیوهای آموزشی یا حتی یک کانال YouTube ایجاد کنید. بنابراین، به خاطر داشته باشید که باید یک لوگوی انعطاف پذیر ایجاد کنید تا مجبور نباشید به طور مرتب لوگوی خود را تغییر دهید.

معیارهای یک لوگوی انعطاف پذیر دقیقا چیست؟

در واقع، استفاده از آن باید نسبتاً ساده و آسان باشد. از استفاده بیش از حد از عناصر یا داشتن جزئیات بیش از حد خودداری کنید، زیرا این کار در بازتولید لوگو اختلال ایجاد می کند. همچنین توصیه می شود برای حفظ هارمونی خاص از سه رنگ بیشتر استفاده نکنید. در نکته دیگر، حتی می‌توانید نسخه‌های مختلفی از لوگوی خود را در صورت نیاز داشته باشید – به عنوان مثال، یک نسخه سیاه و سفید، دیگری فقط با نماد. یک نسخه ساده از لوگوی شما می تواند برای ویدیوهای شما مفید باشد.

از لوگوی خود در تصویر کوچک استفاده کنید

اگر می‌خواهید توجه را به خود جلب کنید و بازدید داشته باشید، ضروری است که تصویر کوچک ویدیوی شما کامل باشد. این تصویری است که ویدیوی شما را معرفی می کند. باید نماینده باشد و جلب توجه کند. چه در حال راه‌اندازی کانال خود باشید و چه در حال حاضر در YouTube متخصص هستید، ممکن است ارزش افزودن لوگوی خود یا حتی یک نسخه ساده شده را به تصاویر کوچک خود داشته باشید. این کار تشخیص شما را آسان‌تر می‌کند و حس حرفه‌ای بودن را اضافه می‌کند.

این یک مثال است: وقتی با یک سریال ویدیویی روبرو می شوید

نتفلیکس، لوگوی قرمز رنگ این شرکت را در بالا سمت چپ یا راست خواهید دید. این به آنها امکان می دهد نشان دهند که این یک ویدیوی رسمی از کانال است.

استفاده از لوگو در چند ثانیه اول ویدیو :

شما می توانید از لوگوی خود در چند ثانیه اول ویدیو خود، به خصوص در مقدمه استفاده کنید. دلایل مختلفی وجود دارد که سازندگان از مقدمه در ویدیوهای YouTube خود استفاده می کنند. اول، به آنها اجازه می دهد تا به سرعت نشان دهند که چه کسی هستند و چه می کنند و در عین حال دانش خود را نشان می دهند. این یک نگاه اجمالی از آنچه در آینده است. همه چیز باید جالب باشد، زیرا سازندگان تنها چند ثانیه فرصت دارند تا بازدیدکنندگان را متقاعد کنند که به محتوای آنها گوش دهند. همچنین، مقدمه ها نیز مدت زمان ویدیو را افزایش می دهند.

یکی از کانال‌هایی که برای معرفی آن‌ها بسیار جالب است، SuperCarlin Brothers است.

آنها ویدیوهای خود را با پرسیدن یک سوال یا با تأمل شروع می کنند. سپس، یک انیمیشن کوچک دنبال می شود که لوگوی آنها و همچنین شعار آنها را ارائه می دهد. این ساده و موثر است. همچنین این مورد مقدمه را از بقیه ویدیو جدا می کند.

اهمیت مکان قرار گیری لوگو در ویدیو :

اغلب نشان لوگو در بالا یا پایین سمت راست ویدیو قرار میگیرد. همه چیز کاملاً محتاطانه است، می توانید از نسخه سیاه یا سفید استفاده کنید تا همیشه با پس زمینه خوب به نظر برسد. استفاده از لوگوی خود در اینجا عمدتاً برای یادآوری به بیننده است که ویدیوی  برای یک کانال بسیار خاص است. علاوه بر این، اگر می خواهید لوگوی شما در طول پخش قابل مشاهده باشد، می توانید از نسخه ساده شده لوگوی خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر لوگوی علامت ترکیبی دارید، فقط استفاده از نماد یک گزینه است.

استفاده از لوگو در انتهای ویدیو :

در نهایت، همانطور که احتمالاً می توانید حدس بزنید، می توانید از لوگوی خود در انتهای ویدیو نیز استفاده کنید. به یاد داشته باشید که هر چه یک نفر بیشتر لوگوی شما را ببیند، احتمال بیشتری دارد که کانال شما را به خاطر بسپارد. راه های مختلفی برای بستن یک ویدیوی YouTube وجود دارد، این شما هستید که ببینید چه چیزی برای شما مناسب تر است.

حتی می توانید از یک الگوی خاص برای نمایش ویدیوهای دیگر در کانال خود استفاده کنید. با این حال، مهم نیست که تصمیم دارید چه کاری انجام دهید، این یک فرصت عالی برای نشان دادن دوباره لوگوی خود است. این به شما برای یادآوری بهتر لوگو به مخاطبین کمک بزرگی میکند.

برای مطالعه بیشتر ...