طراحی لوگو بهترین روش طراحی نشان

طراحی لوگو بهترین روش :

  1. Home
  2. »
  3. آموزش طراحی
  4. »
  5. طراحی لوگو بهترین روش :

طراحی لوگو بهترین روش نمایش فعالیت شما به شیوه ای گیرا و زیبا میباشد. به عبارت دیگر همان طور که گفته شد، نشان یک فعالیت چهره آن فعالیت است. در واقع طراحی لوگو بهترین روشی است که شرکت‌ها، سایت‌ها و وبلاگ‌ها استفاده میکنند تا با استفاده از آن، هویت بصری منحصر به فرد خود را بسازند. در این مقاله، بهترین روش های طراحی نشان را برای شما بررسی خواهی کرد.

استفاده از طراحان آزاد :

روش اول شامل استفاده از طراحان آزاد ( فریلنسر ها) میباشد. فریلنسر های حرفه ای در اولین قدم در طراحی لوگو، تعیین هدف را به خوبی انجام میدهند. چرا که برای ایجاد یک نشان خوب باید دقیقاً بدانید که چه انتظاراتی از لوگوی خود دارید و با چه نوع مخاطبانی سروکار دارید. این موضوع باعث می‌شود تا نشان شما بهترین نتیجه را بدهد. پس از این مرحله طراحان طرح های اولیه را تحت عنوان اتود ایجاد میکنند. سپس این طرح ها را استفاده از نرم افزار های مربوطه به عمل میرسانند.

طراحی خود کفا : )

روش دوم طراحی لوگو، استفاده مستقیم از نرم‌افزارهای حرفه‌ای توسط خود شخص میباشد. در واقع اگر شما به یکی از نرم افزار های طراحی تسلط داشته باشید، میتوانید شانس خود را برای ایجاد یک لوگو زیبا امتحان کنید. این نرم‌افزارها شامل Adobe Illustrator ، coreldraw و… میباشند که به شما امکان می‌دهند تا با استفاده از ابزارهای پیشرفته، لوگوی خود را طراحی کنید.

روش بعد، استفاده از تکنیک‌های طراحی لوگو است. در واقع اگر شما یک طراح هستید باید تنها اصول طراحی لوگو را درک کنید. این تکنیک‌ها شامل استفاده از رنگ‌های مناسب، فونت‌های خوانا و ساده، استفاده از شکل‌های ساده و آسان و ترکیب آن‌ها با هم می‌باشد. ( جستجو کنید، مطالعه کنید و از طراحی لذا ببرید  : )

روش  استمرار برای طراحی لوگو :

روش بعدی ایجاد نشان، تغییرات و بهبودهای مستمر است. چه برای یک طراح حرفه ای و چه برای یک فرد تازه کار ایجاد یک لوگو میتواند شامل تغییرات بسیاری باشد. پس بعد از هر شکست در طراحی طرح تازه ای ایجاد کنید. باید بدانید که چه برای ایجاد یک لوگو تازه و چه برای طراحی دوباره یک لوگو، باید همیشه به دنبال بهبود لوگوی خود باشید. پس از طراحی دوباره نترسید. همچنین در کنار این کار، می‌توانید از نظرات و پیشنهادات مخاطبان خود استفاده کنید.

استفاده از شرکت های مطمئن یکی از بهترین روش ها در طراحی لوگو :

روش آخر، استفاده از خدمات طراحی لوگو حرفه‌ای است. یک شرکت مطمئن میتواند طراح نهایی را متناسب با فعالیت شما و هویت بصری شما ایجاد کند. از آنجا که تقریباً لوگو در تمامی بخش های هویت بصری یک برند استفاده میشود، ارزش این طرح برای یک برند بسیار بالا خواهد بود. لذا این مورد باعث افزایش کارایی و تأثیر گذاری کل طراحی خواهد شد. این خدمات شامل شرکت‌های طراحی لوگو و طراحان حرفه‌ای هستند که با تجربه و دانش خود، به شما کمک می‌کنند تا لوگوی مناسبی برای شما طراحی کنید.

نتیجه گیری :

در نهایت، باید به این نکته توجه کنید که طراحی لوگو بهترین روش برای ساخت هویت بصری منحصر به فرد شماست. با توجه به اینکه هر شرکت و وبلاگی نیازمند یک هویت بصری منحصر به فرد است، باید به دنبال طراحی لوگویی باشید که بهترین نتیجه را برای شما بدهد.

برای مطالعه بیشتر ...