چگونه اولین مشتری طراحی خود را پیدا کنیم

چگونه اولین مشتری طراحی خود را پیدا کنیم :

  1. Home
  2. »
  3. آموزش طراحی
  4. »
  5. چگونه اولین مشتری طراحی خود را پیدا کنیم :

در انجام خدمات طراحی به خصوص طراحی لوگو ، یافتن اولین مشتری ها کاری بسیار چالش برانگیز است. شما باید صادقانه، استوار و به زیبایی توان خود را به نمایش بگذارید. شما باید از ابزار های ارتباط آنلاین به خوبی استفاده کنید. و در نهایت به درستی خود و توان خود را توصیف کنید. در این مطلب به بررسی این سوال که چگونه اولین مشتری طراحی خود را پیدا کنیم صحبت خواهیم کرد.

مقدمه ای برای اینکه چگونه اولین مشتری طراحی خود را پیدا کنیم :

قرن بیست و یکم شاهد افزایش تعداد استارت آپ ها بوده است. دلیل آن کمک های دولتی برای ارتقای ایده های بزرگ با پتانسیل تقویت اقتصاد و ساختن کشوری قوی تر است. اما اعتبار اولیه فرهنگ استارت‌آپ دائما در حال تغییر و رشد به یک کارآفرین تعلق می‌گیرد. کارآفرین فردی شجاع است که به ایده خود برای تغییر صنعت، جامعه یا جهان به طور کلی ایمان دارد.

ایجاد یک کسب و کار شامل مراحل بسیاری از جمله تحقیق، تحلیل بازار، تامین مالی و شناسایی مشتریان است. اغلب مردم فکر می کنند که پس از راه اندازی یک کسب و کار و عرضه محصول شما به بازار، کار یک کارآفرین به پایان می رسد. از اینجا به بعد، کارآفرین در مقام ناظر عمل می کند تا مشارکت کننده. این تصور اشتباهی است.

کار واقعی یک کارآفرین زمانی آغاز می شود که محصول یا خدمات به بازار برسد. برای یک کارآفرین، تجارت او نسبت به دیگران برتر است. کار زمانی شروع می شود که او باید باورها، ارزش ها و دیدگاه خود را با اولین مشتریان خود به اشتراک بگذارد. هنگامی که اولین مجموعه از مشتریان شروع به درگیر شدن با ارائه یک کسب و کار می کنند، مرحله بعدی بررسی و وفاداری آغاز می شود. در یک چرخه بازاریابی، پنج مرحله از سفر مشتری وجود دارد.

انتقال اطلاعات درست در یافتن اولین مشتری طراحی :

تصور کنید بازاری مملو از مشتریانی است که نیاز به یادگیری کسب و کار شما دارند. در این مرحله، به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، باید با مصرف‌کنندگان تماس بگیرید و آنها را از آنچه ارائه می‌دهید آگاه کنید. بدون فشار اعلان، بدون فشار برای خرید، فقط یک تلنگر برای اطلاع از وجود شما. سپس، دفعه بعد که از یک فروشگاه یا منطقه اطراف کسب و کار شما بازدید می کنند، شما را به یاد می آورند و به احتمال زیاد به پیشنهاد شما در چرخه خرید خود فرصت می دهند. در این مرحله، شما باید مشکل یا نیاز واقعی را که ممکن است مشتری بالقوه شما برای یافتن کاربرد شما در زندگی خود داشته باشد، در میان بگذارید. این مرحله برای هر کسب و کار جدیدی که سعی می کند اولین مشتریان خود را پیدا کند و برای آنها جذاب باشد، محور اصلی موضوع است.

اهمیت مرحله توجه در یافتن اولین مشتری در طراحی :

در زمینه های مختلف طراحی، پس از اینکه مصرف کنندگان از پیشنهاد شما آگاه شدند، وارد مرحله بررسی می شوند.

چرخه بررسی مرحله ای است پس از آن که آنها درباره کسب و کار شما یاد بگیرند. در این مرحله، مصرف کنندگان ممکن است قبل از تصمیم گیری برای خرید، درباره محصولات یا خدمات تحقیق و ارزیابی کنند. در طول این مرحله، شرکت باید برتری “دلیل برای باور” خود را نسبت به رقابت اعلام کند. کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی در مراحل مختلف چرخه بررسی مشتریان را جذب می کند و بر تصمیمات آنها تأثیر می گذارد. درک اینکه چرخه بررسی برای مشتریان اولیه پویا است. وفاداری به برند، قیمت و در دسترس بودن محصول بر تصمیم گیری مصرف کننده تأثیر می گذارد.

تبدیل :

تبدیل یک معیار اساسی در سفر مصرف کننده است. به خصوص در زمینه های طراحی، این مورد نشان می دهد که یک مصرف کننده نه تنها پیشنهاد شما را در نظر می گیرد، بلکه اقدام می کند و مشتری می شود.

تبدیل به نقطه ای اطلاق می شود که در آن یک مصرف کننده اقدام خاصی را انجام می دهد، مانند خرید یا ثبت نام برای یک سرویس. در این مرحله، تمام اشکال بازاریابی و ارتباطات تبلیغاتی باید با گنجاندن یک “دعوت به اقدام” در همه مواد تبلیغاتی، نرخ تبدیل را افزایش دهند. این بدان معناست که شما باید مصرف کننده را ترغیب کنید تا اقدام خاصی انجام دهد. یک آیتم اقدام می تواند بازدید از یک وب سایت و پر کردن یک فرم سرنخ، بازدید از یک فروشگاه و خرید محصول شما یا دریافت مشاوره از شرکت شما باشد. برای بهبود نرخ تبدیل می توانید از روش هایی مانند تست A/B و تکنیک های بهینه سازی برای بهبود نرخ تبدیل استفاده کنید. نرخ تبدیل معیاری است که نشان دهنده درصد بازدیدکنندگان یک وب سایت یا صفحه فرود است که اقدام خاصی را انجام می دهند.

اهمیت وفاداری در یافتن  اولین مشتری در طراحی :

اولین مشتریان در زمینه های طراحی برای ایجاد یک واکنش زنجیره ای وفاداری حیاتی هستند. مرحله وفاداری بازتابی مطلق از تجربه خوشایند مشتری با شرکت شما است. یک مشتری وفادار احتمالاً دوباره خرید می‌کند، برند را به دیگران توصیه می‌کند و کمتر به قیمت حساس است. یک مشتری وفادار یک دارایی ارزشمند برای هر کسب و کاری است. آنها ارزش طول عمر بالاتری دارند، به این معنی که آنها و نسل های آینده می توانند به پیشنهادات شما وفادار بمانند. بهترین مثال برای وفاداری، کوکاکولا است. این برند برای سال‌ها وجود داشته است و در بسیاری از کشورها عضوی از گردهمایی‌های خانوادگی است. برخی از عواملی که بر وفاداری مشتری تأثیر می‌گذارند، ثبات محصول، سطح شخصی‌سازی و پاداش مشتری وفادار بودن

 دفاع صحیح :

مهمترین نقطه عطف در زندگی یک کارآفرین تبدیل اولین مشتریان خود به حامیان است. جدای از تبلیغ کسب و کار، این اقدام حمایتی اعتماد بازار را نسبت به پیشنهادات شرکت تقویت می کند و شهرتی را ایجاد می کند که شبکه گسترده تر آن را تایید می کند. با توانایی ارسال نظرات و بازخورد با کلیک ماوس، حامیان سفیران برند امروزی هستند که آماده صحبت در مورد برند، ارسال پست در مورد آن و کمک به شرکت در گسترش دامنه فعالیت خود هستند. ایجاد جامعه و حمایت از استراتژی های موثر در برنامه های جذب مشتری در نظر گرفته می شود.

یافتن مشتریان اولیه نیاز به زمان، پشتکار و صبر دارد. در اینجا چند راه وجود دارد که یک کسب و کار می تواند اولین مشتریان خود را پیدا کند.

شبکه سازی :

شبکه سازی می تواند راهی موثر برای یافتن اولین مشتریان شما باشد. شما می توانید در یک رویداد شبکه با مشتریان بالقوه و افراد در این صنعت ارتباط برقرار کنید. رویدادهایی مانند انجمن‌های تجاری، بحث‌های صنعتی و راه‌اندازی خط تولید مشابه می‌توانند به نفع شبکه باشند. می توانید در انجمن های گفتگوی آنلاین شرکت کنید یا در مورد موضوع خود در یک پست رسانه اجتماعی نظر دهید تا توجه یک مشتری بالقوه را به خود جلب کنید.

 ارجاعات :

این تکنیک کم ارزش ترین میوه در یافتن اولین مشتریان شماست. استخدام دوستان، خانواده و همکارانی که روابط خوبی با شما دارند می تواند مفید باشد. با یک برنامه ارجاع، می توانید مشتریان فعلی را تشویق کنید تا دوستان و خانواده خود را به کسب و کار شما معرفی کنند. با بازاریابی ایمیلی، می توانید برنامه ارجاع را به مشتریان خود یادآوری کنید و ابزارهایی را که برای جذب مشتریان جدید نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهید.

 خود برندسازی به خصوص در تیم های طراحی :

خودبرندسازی به معنای ساختن خود به عنوان یک برند برای نشان دادن کسب و کارتان است. این روش برای اینفلوئنسرهای امروزی موفقیت آمیز بوده است. خودبرندسازی یعنی معرفی خود به عنوان سفیر برند برای شرکت و ارزشی که به زندگی شما اضافه کرده است. به عنوان مثال، شخصی که صاحب یک شرکت روغن مو است می تواند مردم را از تفاوتی که این محصول در شخصیت او ایجاد کرده است آگاه کند. سپس می تواند یک نمونه و سپس یک کارت ویزیت با آدرس وب سایت و شماره سفارش ارائه دهد.

 بازاریابی آنلاین :

روش‌های بازاریابی آنلاین مانند حضور در رسانه‌های اجتماعی، نوشتن وبلاگ‌های آموزنده و ساخت یک وب‌سایت، راه‌های مؤثری برای جذب مشتریان اولیه هستند. سرمایه گذاری در تبلیغات آنلاین مانند گوگل ادوردز، تبلیغات فیس بوک و تبلیغات اینستاگرام می تواند به دستیابی به مخاطبان بیشتر و جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما کمک کند.

بازاریابی مجدد :

تبلیغات بازاریابی مجدد برای بازدیدکنندگان قبلی وب سایت علاقه مند به محصولات یا خدمات شما، به طور موثر شناخت برند را افزایش می دهد. هرچه بیشتر توسط مشتریان بالقوه خود دیده شوید، احتمال خرید آنها از شما بیشتر است. ایجاد مخاطبین سفارشی بر اساس صفحات، بخش‌ها یا علایق خاص در پلتفرم‌های تبلیغاتی می‌تواند به شما کمک کند گروه خاصی از مخاطبان را که علاقه‌مند به تعامل با تجارت شما به صورت آنلاین هستند پیدا کنید. کمپین های بازاریابی مجدد می توانند به شما کمک کنند تا آنها را به وب سایت خود بازگردانید و آنها را به مشتری تبدیل کنید.

تماس سرد :

تماس سرد به طور سنتی مؤثر بوده است، اما گاهی اوقات می تواند مزاحم شود. برای به دست آوردن اولین مشتریان خود، بهتر است قبل از تماس با آنها، در مورد علایق مصرف کننده به طور کامل تحقیق کنید. شما باید پایگاه داده را به صورت قانونی دریافت کنید تا از تبلیغات بد کسی که ممکن است مایل به تعامل با شرکت شما نباشد جلوگیری کنید. با این حال، سال‌هاست که تماس سرد روشی مؤثر برای توسعه کسب‌وکار است.

همکاری ها :

مشارکت با سایر شرکت‌هایی که به یک پایگاه مشتری مشابه خدمات می‌دهند، می‌تواند به شما کمک کند تا به مشتریان جدید برسید. همکاری می تواند در دستیابی به پایگاه داده یک برند معتبر موثر باشد. در اینجا می توانید برند خود را به افرادی که از قبل به دسته بندی شما علاقه مند هستند معرفی کنید. همکاری با رهبران فکری در صنعت شما می تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان بیشتری برسید و اعتبار کسب کنید. همکاری بین برند غذایی Cheetos و برند مد Forever 21 با راه اندازی لباس مد مارک Cheetos سر و صدا ایجاد کرده است.

اینفلوئنسر مارکتینگ :

در دنیای اینفلوئنسرها، همکاری با آنها یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی تلقی می شود. یک اینفلوئنسر می تواند بدون اینکه شبیه یک کمپین تبلیغاتی به نظر برسد، به انتشار کلمه در مورد برند شما کمک کند. در اینجا، آنها می توانند نظرات صادقانه خود را در مورد تجربه خود در مورد محصول یا خدمات شما به اشتراک بگذارند. آنها همچنین می توانند توصیه های محکم و قابل اندازه گیری برای پیروان خود ایجاد کنند. اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند یک فعالیت نمونه عالی با کمک رقابت های پاداش دهنده باشد.

روابط عمومی:

تبلیغات در مورد جذب مشتری و ایجاد شهرت و اعتماد خوب در شرکت شما است. این روش به شما کمک می کند تا زمانی که به دنبال تامین مالی هستید، مشتریان و سرمایه گذاران بیشتری را جذب کنید. هنگامی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنید، می توانید آن را با ارسال یک بیانیه مطبوعاتی به رسانه های محلی و ملی تبلیغ کنید. در این بیانیه مطبوعاتی، می توانید به نکات مهمی مانند مزایا و در دسترس بودن برای رسیدگی به چرخه های خرید فوری اشاره کنید. استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با روزنامه نگاران و وبلاگ نویسانی که می توانند داستان شما را پوشش دهند نیز می تواند مفید باشد.

اهمیت توصیف برای پیدا کردن اولین مشتری در طراحی :

در بررسی‌های آنلاین، توصیفات می‌توانند باعث ایجاد یا شکست کسب‌وکار شوند. هنگامی که به دنبال اولین مشتریان خود هستید، حفظ یک گواهینامه می تواند چالش برانگیز باشد. در چنین مواردی، نمونه برداری از همتایان خود و ثبت واکنش های آنها به عنوان گواهی می تواند برای کسب و کار شما شگفت انگیز باشد. با ارسال این توصیه های صادقانه در وب سایت و رسانه های اجتماعی خود، می توانید بر صداقت و وفاداری کسب و کار خود تأکید کنید. توصیفات همچنین می تواند به یک شرکت کمک کند تا عناصری را بهبود بخشد که می توانند رضایت بخش تر باشند. با این پیشرفت ها، محصول یا خدمات می تواند تجربیات و خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهد.

تبلیغات آفلاین :

روش های تبلیغات سنتی همیشه موفق خواهند بود. هنوز هم تعداد زیادی از مردم هستند که روزنامه می خوانند، به رادیو گوش می دهند و از شعار تبلیغاتی روی بیلبورد الهام می گیرند. قبل از ایجاد یک برنامه ارتباطی، مخاطبان هدف خود را تحقیق و تعیین کنید. هدف قرار دادن تبلیغات خود برای مرتبط ترین مخاطبان ضروری است، مانند قرار دادن تبلیغات در نشریات یا مکان هایی که مشتریان ایده آل شما اغلب از آنها بازدید می کنند. علاوه بر این، یک فراخوان برای اقدام واضح، مانند یک پیشنهاد ویژه یا URL وب سایت، می تواند به تبدیل افراد علاقه مند به مشتریان پولی کمک کند.

بازاریابی چریکی (تعاملات غافلگیرانه یا غیر متعارف برای تبلیغ) :

بازاریابی پارتیزانی روشی خلاقانه و مقرون به صرفه برای جذب مشتریان اولیه و تبلیغ کسب و کار شما است. این شامل استفاده از تاکتیک های غیر متعارف و غیرمنتظره برای جلب توجه مردم و ایجاد سر و صدا است. یکی از رایج ترین شکل های بازاریابی چریکی فلش موب است. نمایش‌های خیابانی یا فلش‌موب‌ها جمعیت را جذب می‌کنند و کسب‌وکار شما را تبلیغ می‌کنند. آنها همچنین می توانند یک پلت فرم نمونه برداری عالی باشند. کار با اینفلوئنسرها برای ایجاد ویدیوهای ویروسی می تواند به انتشار اخبار در مورد کسب و کار شما کمک کند. برای شرکت‌هایی که فروشگاه‌های آجر و ملات دارند، میزبانی یک رویداد پاپ آپ یا راه‌اندازی یک فروشگاه موقت در یک منطقه پر رفت و آمد می‌تواند توجه را به خود جلب کند و الهام بخش بازدیدکنندگان باشد. کلید موفقیت در بازاریابی چریکی خلاقیت، به یاد ماندنی و غیرمنتظره بودن است.

راه اندازی یک کسب و کار کار سخت و فداکاری می خواهد، اما شما می توانید اولین مشتریان خود را پیدا کنید و کسب و کار خود را با نگرش و رویکرد درست رشد دهید.

تحقیقات بازار برای تعیین مخاطبان هدف، نیازهای آن‌ها و اینکه چگونه محصول یا خدمات شما این نیازها را برآورده می‌کند، نکته اصلی هر کسب‌وکاری است. یک طرح کسب و کار قوی که اهداف، استراتژی ها و پیش بینی های مالی شما را مشخص می کند برای جذب سرمایه گذاران حیاتی است. یک شبکه قابل اعتماد برای ارتباط با دیگر کارآفرینان، کارشناسان صنعت و مشتریان بالقوه بسازید. برای دریافت بازخورد و بهبود محصول خود قبل از راه اندازی، با دوستان، خانواده و گروه های متمرکز آزمایش انجام دهید. یک آمیخته بازاریابی برای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف خود در نقاط تماس مختلف در طول سفر آنها، از یادگیری در مورد محصول تا خرید آن، ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که کاوشگری نیازمند زمان، پشتکار و صبر است. اطمینان حاصل کنید که یک پیشنهاد ارزش واضح و یک بازار هدف کاملاً تعریف شده برای افزایش شانس موفقیت خود دارید.

برای مطالعه بیشتر ...