چگونه برای دفتر وکالت لوگو طراحی کنیم

چگونه برای دفتر وکالت لوگو طراحی کنیم :

  1. Home
  2. »
  3. آموزش طراحی
  4. »
  5. چگونه برای دفتر وکالت لوگو طراحی کنیم :

برای طراحی لوگو در زمینه وکالت باید به مواردی همچون خوانایی ، کاهش هیجان طرح با بهینه سازی فرم و رنگ ها و… توجه داشته باشید. این موارد به دلیل نوع مخاطبین در زمینه وکالت میباشد. استفاده از فرم های نرم با زوایای کمتر از بیشتر از 60 درجه میتواند هیجان بصری را کاهش داده و از این رو استرس مخاطبین فعالیت را تا حدی کاهش دهند. البته در این صورت باید لوگو در تناسب با عناصر بصری محیط عمل کند. این تنها یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشت. در این مطلب برای جواب به سوالل “چگونه میتوان برای دفتر وکالت لوگو طراحی کنیم” توضیحات بیشتری داده میشود.

اهمیت طراحی لوگو برای دفتر وکالت :

چه یک وکیل جوان باشید و چه چندین سال تجربه داشته باشید، ممکن است روزی تصمیم بگیرید که دفتر کار خود را افتتاح کنید. علاوه بر اینکه باید مشتری پیدا کنید، باید تصویر برند خود را برای نشان دادن اعتبار خود مشخص کنید. بنابراین، در اینجا چند نکته برای ایجاد لوگو برای دفتر وکالت خود در چند مرحله آورده شده است.

و اما چرا شرکت های حقوقی به لوگو نیاز دارند؟ ساده است، یک لوگو نشان دهنده یک شرکت و ارزش های آن است. از آنجایی که قانون جنبه های مختلفی دارد (قانون جزا، قانون تجارت، قانون خانواده)، یک لوگو می تواند به شما کمک کند خدمات ارائه شده و ارزش های خود را نشان دهید.

بنابراین، اگر در حال افتتاح یک شرکت هستید، یک لوگوی حرفه ای می تواند به اعتبار شما به عنوان یک وکیل کمک کند. با دیدن یک تصویر برند معتبر، مشتریان بالقوه شما احساس راحتی می کنند که با شما کار کنند. ما نباید فراموش کنیم که قانون یک حوزه بسیار رقابتی است. بنابراین، یک لوگوی نماینده می تواند به شما کمک کند برجسته شوید.

چگونه برای دفتر وکالت خود لوگو طراحی کنیم ؟

وقتی شروع می کنید، ممکن است پول زیادی نداشته باشید یا در بدهی های دانشجویی غرق شوید. اگر می‌خواهید خودتان یک لوگو برای دفتر وکالت خود ایجاد کنید، در اینجا چند مرحله برای رسیدن به آن وجود دارد.

شاید حس کنید که نیازی نیست هزینه های بالا برای نشان خود در نظر بگیرید. اما باید در نظر داشته باشید که یک لوگوی مناسب و منعطف را می توان در رسانه های مختلف، چه برای وب سایت شما و چه برای کارت ویزیت، استفاده کرد. از طرفی در صورت عدم طراحی مناسب تصویر برند شما ممکن است در طول زمان نیاز به تغییر داشته باشد.

چگونه برای دفتر وکالت لوگو طراحی کنیم

تمرین خود را تجزیه و تحلیل کنید

اولین قدم در ایجاد لوگو: برای تجزیه و تحلیل تمرین خود وقت بگذارید. هر شرکتی منحصر به فرد است. به این معنی که شما نقاط قوت، ضعف و ارزش های خود را دارید. شما همچنین می توانید فقط خدمات حقوقی خاصی ارائه دهید. فقط به این دلیل که تصمیم به راه اندازی دفتر حقوقی خود دارید به این معنی نیست که همه انواع حقوق را انجام خواهید داد.

در مرحله بعد، مخاطبان هدف و رقابت خود را در نظر بگیرید. همه این عناصر تاثیر مستقیمی بر لوگو و تصویر برند شما خواهند داشت. اگر همه آرم‌های شرکت‌های بخش شما خاکستری یا مشکی هستند، مطمئناً می‌توانید با انتخاب چیزی رنگارنگ‌تر و مدرن‌تر متمایز شوید.

نوع لوگو را انتخاب کنید

احتمالاً ایده ای از نوع لوگوی مورد نظر برای شرکت حقوقی خود دارید. برخی از افراد فقط از نام خود یا مخفف نام خانوادگی شرکا استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر ترکیبی از نام شرکت و نماد را ترجیح می دهند.

لوگوهای ترکیبی پر استفاده ترین نوع لوگو توسط کسب و کارها به طور کلی هستند، اما هیچ چیز مانع از انتخاب نوع دیگری نمی شود. همه چیز بستگی به این دارد که می خواهید چه چیزی را به نمایش بگذارید. اگر نام شما مهمترین جزء است، پس یک لوگوی امضا یا ترکیبی گزینه خوبی است.

به رنگ ها فکر کنید

فقط به این دلیل که شما در حال راه اندازی یک تجارت قانونی هستید به این معنی نیست که باید خاکستری یا سیاه را به عنوان رنگ اصلی برای لوگوی خود انتخاب کنید. پس از تجزیه و تحلیل موسسه حقوقی خود، احتمالاً ایده ای از خدماتی که می خواهید ارائه دهید و مشتریان هدف خود دارید. احتمالاً می دانید که رنگ ها معنی دارند. این را در هنگام ایجاد لوگو در نظر داشته باشید.

به عنوان مثال، آبی یک رنگ محبوب است. شرکت هایی که به طیف وسیعی از مخاطبان عرضه می کنند اغلب این رنگ را انتخاب می کنند. یک رنگ می تواند به شما کمک کند ارزش های خود را بدون نیاز به گفتن نشان دهید.

فونت مناسب را پیدا کنید

اگر تصمیم به ایجاد لوگوی متشکل از نام کسب و کار خود دارید، باید فونت مناسب را پیدا کنید. مانند رنگ ها، فونت ها می توانند به شما در ایجاد ظاهری دقیق کمک کنند. آیا اگر گوگل یا نتفلیکس از فونت متفاوتی استفاده می کردند، چنین تصویر برند قابل تشخیصی داشتند؟

انواع مختلفی از فونت ها وجود دارد، اما بیایید همه چیز را به فونت های سریف و sans serif ساده کنیم. به طور کلی فونت های سریف جنبه ای جدی و سنتی به لوگو می دهند. اگر می خواهید نشان دهید که موسسه حقوقی شما معتبر است، این می تواند مناسب باشد. برعکس، فونت‌های sans serif مدرن و در دسترس در نظر گرفته می‌شوند. اگر می‌خواهید مخاطبان وسیع‌تر یا جوان‌تری را هدف قرار دهید، ممکن است بخواهید از فونت sans serif استفاده کنید.

در طراحی لوگو برای دفتر وکالت باید تست های مختلف را انجام دهید

هنگامی که ایده ای در مورد نوع لوگو، فونت و رنگ هایی که می خواهید استفاده کنید دارید، وقت آن است که به ساخت لوگوی خود ادامه دهید. می توانید با طراحی شروع کنید تا ایده خوبی ایجاد کنید، سپس با نرم افزارها لوگو را ایجاد کنید.

سپس، وقتی از کار خود راضی بودید، لوگوی خود را به اطرافیان خود نشان دهید تا بازخورد دریافت کنید. به یاد داشته باشید که یک لوگوی خوب باید ساده، معرف، منحصر به فرد، انعطاف پذیر و به یاد ماندنی باشد.

کجا می توان برای طراحی لوگو دفتر وکالت ایده گرفت ؟

در صورتی که میخواهید برای یک دفتر وکالت لوگو طراحی کنید نیاز است ممکن است به ایده و تمرین نیاز داشته باشید. با این حال توجه داشته باشید که تمرین شما باید اولین منبع الهام شما در هنگام ایجاد لوگو باشد. به یاد داشته باشید، شما به لوگویی نیاز دارید که نشان دهنده کسب و کار شما باشد، نه یک رقیب. برای کمک به تجسم همه چیز، در طول تجزیه و تحلیل خود، کلمات کلیدی را یادداشت کنید که نشان دهنده چیزی است که می خواهید ارائه دهید.

منابع مختلفی در وب برای الهام گرفتن از لوگوی خود وجود دارد. همچنین می توانید به لوگوی موسسات حقوقی موجود نگاهی بیندازید تا ببینید قبلاً چه کاری انجام شده است. Pinterest همچنین می‌تواند برای ارائه ایده‌های مختلف، چه برای رنگ‌ها، ترکیب‌بندی یا فونت‌ها، عالی باشد. فراموش نکنید که پین های مورد علاقه خود را در تابلوهای مختلف ذخیره کنید.

برای مطالعه بیشتر ...