طراحی لوگو شرکت

در این خش به معرفی خدمات طراحی لوگو شرکت توسط گروه خدمات طراحی کومو مارکت خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که ایجاد نشان های تجاری و شرکتی نیازمند رعایت قوانینی میباشد که به طور مستقیم به کارایی آن ارتباط دارد. وسعت استفاده از یک لوگو در یک شرکت بسیار بالاتر از یک فروشگاه کوچک است. لذا این نشان باید برای تمامی فرم ها و در تمامی موارد قابل استفاده باشد. لازم به ذکر است که کومو مارکت با ارائه خدمات طراحی لوگو شرکتی در تمامی سبک ها تجربه کافی برای انجام سفارشات شما را دارد.

به طور کلی جهت طراحی لوگو برای شرکت ها، مهمترین انتخاب شما نوع لوگو میباشد. در واقع نوع طرح و قالب فرم آن باید بیشترین ارتباط را با فعالیت مورد نظر داشته باشد. البته برای شرکتها باید موارد بسیار دیگری را نیز در نظر بگیرید. شما باید رنگ، فونت و نوع لوگو را انتخاب کنید. آیا به کدام نوع فکر کرده اید؟ بهترین نوع لوگو برای یک شرکت چیست؟ در این مطلب به بررسی این سوالات پرداخته شده است. 

برای درک بهتر خدمات طراحی لوگو شرکت، بیایید نگاهی دقیق تر به انواع مختلف لوگوها، نقاط قوت و ضعف آنها بیندازیم تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید. در ادامه برخی از نمونه کارهای طراحی لوگو برای شرکت ها برای شما آورده شده است.

سفارش طراحی لوگو شرکت

آیا شما به دنبال یک لوگوی خلاقانه و حرفه‌ای برای فعالیت شرکتی خود هستید؟ تیم طراحی کومو مارکت آماده سفارش طراحی لوگو برای شرکت شماست. با تجربه بیش از 6 سال در زمینه طراحی لوگو، ما بهترین راهکارهای طراحی را برای شما ارائه می‌دهیم. طراحی لوگو، یکی از اصلی‌ترین عناصر برای شناسایی و تشخیص شرکت شماست. لوگوی منحصر به فرد شما باعث می‌شود که شما در ذهن مخاطبان خود به خاطر بمانید و باعث افزایش اعتبار و تاثیر شما در بازار شوید.

تیم طراحی کومو مارکت با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و طرح‌های خلاقانه، لوگویی برای شما طراحی خواهد کرد که همچون یک برجسته در بازار شناخته شده و مورد توجه قرار خواهد گرفت. اگر به دنبال طراحی لوگویی منحصر به فرد و حرفه‌ای هستید، با تیم طراحی کومو مارکت تماس بگیرید و از خدمات ما بهره‌مند شوید.

انواع لوگو های مناسب برای شرکت ها

ما انواع مختلف لوگوها را به پنج دسته اضافه کرده ایم: مونوگرام، امضا، نماد، ترکیبی و نشان یا نشان. از آنجایی که همه آنها ویژگی های خاص خود را دارند، باید توجه کنید که شرکت در چه زمینه ای فعالیت میکند. شاید یک شرکت ساختمانی نیاز به یک لوگو رسمی و با جزئیات کمتر داشته باشد. لذا مونوگرام یک گزینه مناسب است. از طرفی یک شرکت ساخت لوازم خانگی که کار خود را تازه شروع کرده به یک لوگو وردمارک با نمایش کامل نام خود نیاز بیشتری خواهد داشت. در ادامه توضیحاتی برای نحوه طراحی لوگو شرکت ها توضیحات بیشتری خواهیم داد.

نحوه طراحی لوگو برای شرکت ها

با توجه به حساسیت و استفاده وسیع از نشان تجاری شرکتها، اشتباهات رایج در طراحی لوگو شرکت ها بسیار فراوان است. یک طراح باید با آنالیز فعالیت مربوطه به انجام عملیات طراحی بپردازد. این مورد میتواند از این اشتباهات تا حد زیادی جلوگیری کند. مراحل طراحی لوگو برای شرکت ها به صورت زیر است :

جمع آوری اطلاعات

به طور کلی در طراحی باید ابتدا شروع به جمع آوری اطلاعات کنید. این اطلاعات به شما در انتخاب صحیح مسیر طراحی کمک بزرگی میکند. همچنین طراحی با استفاده از بررسی های دقیق میتواند کاربرد بیشتری داشته باشد. برای مثال در صورتی که شرکتی نیاز به ایجاد لوگو های برجسته داشته باشد نوع دستگاه و تجهیزاتی که برای ایجاد لوگو استفاده میشود میتواند در طراحی لوگو برای آن شرکت محدودیت هایی ایجاد کند. از طرفی ممکن است در دو فعالیت برابر، تفاوت هایی وجود داشته باشد که برای بهره برداری بهتر از طرح، باید پیش از شروع آن ها را بدانید.

ایجاد طرح های اولیه

پس از جمع آوری اطلاعات باید شروع به ایده پردازی کنید. در این مرحله با استفاده از طرح های اولیه نمایش نصبی از آن اطلاعاتی است که جمع آوری میکنید. طرح های اولیه باید حداقل اصول طراحی در آن ها رعایت شود. این طرح ها در نهایت باید به اتود های مناسب تبدیل شوند. باید توجه داشت که در طراحی لوگو برای شرکت ها اطلاعات شامل موضوعات مرتبط با شرکت خواهد شد. به خصوص نوع ارتباط آن ها ، نوع مخاطبین فعالیت، سطح سواد، مناطقی تحت پوشش و… میباشد.

اهمیت اتود ها در طراحی لوگو برای شرکت

باید گفت که اتود ها فرم کلی لوگو را نمایش میدهند. در نهایت طرح نهایی با استفاده از این طرح ها ایجاد میشود. در طراحی لوگو برای شرکت ها یا زمینه های دیگر باید حساب شده ایجاد شود. لذا سعی کنید که کمترین خطا و بیشترین دقت را داشته باشند. این طرح ها در انتها باید ارائه گردند. البته بهترین نوع ارائه طرح های اولیه به صورت سیستمی میباشد. چرا که طراحی اولیه آن ها به این صورت تأثیر بیشتری خواهد داشت.

ایجاد طرح نهایی :

سپس باید طرح نهایی را به همراه تغییرات لازم ایجاد کنید. دقت داشته باشید که این طرح باید تمامی اصول طراحی در آن رعایت شود. کوچکترین مشکلی در استفاده از لوگو شرکت ها میتواند بسیار مشکل ساز باشد. چرا که در بسیاری از موارد استفاده از این طرح در ابعاد بسیار بزرگ نیز استفاده خواهد شد. لذا یک خطای کوچک نیز میتواند بزرگنمایی شود.

آماده سازی فایل ها در طراحی نشان برای شرکت

برای آماده سازی فایل ها باید به نوع ارتباط شرکت با مخاطبین دقت کنید. برای مثال در صورتی که شرکت دارای سایت باشد، ( معمولاً شرکت ها دارای سایت هستند و یا در آینده به آن نیاز پیدا میکنند) باید فایل های مربوط به سایت مانند آیکون، پروفایل ( برای شبکه های اجتماعی) ، دو حالت تیره و روشن برای حالت شب ، روز و هاور سایت و… آماده شود. به طور کلی آماده سازی فایل ها دارای اهمیت زیادی بوده. لذا باید در هنگام طراحی لوگو برای شرکت ها به آن دقت کنید.